Συγγνώμη ζητά από τους επισκέπτες του Τραίνου του Πηλίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την αναστάτωση που προκλήθηκε το προηγούμενο διάστημα με την προσωρινή παύση λειτουργίας του.
Όπως επισημαίνει, «η αδυναμία εκτέλεσης των δρομολογίων στο Τραινάκι του Πηλίου, το Σαββατοκύριακο 26 και 27 Μαΐου και το Σαββατοκύριακο 1 και 2 Ιουνίου, ήταν αποτέλεσμα έλλειψης μηχανοδηγών. Η εταιρεία, μέχρι και την τελευταία στιγμή, επιχείρησε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, αλλά δεν κατέστη δυνατόν.
Αυτονόητο είναι ότι, όσοι επιβάτες είχαν ήδη εκδώσει εισιτήρια για να ταξιδέψουν στην διαδρομή αυτή αποζημιώθηκαν ή θα αποζημιωθούν από τα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΣΣ Βόλου».
Συνεχίζοντας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τονίζει ότι «στηρίζει το Τραίνο του Πηλίου, τόσο ως σιδηροδρομικό μνημείο όσο και ως στοιχείο της τοπικής παράδοσης και πολιτιστικής κληρονομιάς. Ενημερώνει, λοιπόν, το επιβατικό κοινό και τους επισκέπτες του Βόλου ότι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, 8 & 9 Ιουνίου, όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια του τραίνου του Πηλίου θα εκτελεστούν κανονικά».