Στις «ράγες του εκσυγχρονισμού» προσπαθεί να κινηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Έτσι, από το νέο έτος, θα είναι πλήρως διαθέσιμες οι νέες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τους επιβάτες, οι οποίες έχουν στόχο να διευκολύνουν το ταξίδι με τραίνο, ενώ ήδη εφαρμόζεται το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο, μέσω φορητής συσκευής.
Νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο μέσω φορητής συσκευής (κινητού, table ή laptop)
Με τη νέα αυτή υπηρεσία, η οποία είναι ήδη σε εφαρμογή, οι επιβάτες έχουν πλέον διαθέσιμο το ηλεκτρονικό τους εισιτήριό απευθείας στην φορητή τους συσκευή (κινητό, tablet, laptop) διευκολύνοντάς τους να ταξιδέψουν, χωρίς αναμονή στα εκδοτήρια μειώνοντας σημαντικά το χρόνο μετακίνησης τους.
Ειδικότερα, με την αγορά του εισιτηρίου μέσω ίντερνετ αποστέλλεται αυτόματα στο κινητό τηλέφωνο και στο e-mail του επιβάτη ειδικός κωδικός μέσω της εύχρηστης εφαρμογής Passbook. Ο επιβάτης επιβιβάζεται άμεσα στην αμαξοστοιχία και στη συνέχεια μέσω του κινητού ή άλλης συσκευής, ελέγχεται μέσα στο τραίνο από τον ελεγκτή, διευκολύνοντας έτσι την διαδικασία της επιβίβασης.
Το νέο “έξυπνο” εισιτήριο διαθέτει πολλαπλές δικλίδες ασφαλείας, εκδίδεται άμεσα και είναι ονομαστικό για τα δρομολόγια του Άξονα.
«Έξυπνες» κάρτες πολλαπλών διαδρομών
Πρόκειται για τις νέες «έξυπνες» κάρτες πολλαπλών διαδρομών οι οποίες θα αντικαταστήσουν τις παλιές χάρτινες, βελτιώνοντας σημαντικά την πρόσβαση των επιβατών στο τραίνο. Οι ίδιες κάρτες θα χρησιμοποιηθούν και για τη συμμετοχή των επιβατών στο πρόγραμμα επιβράβευσής πελατών Miles & Bonus. Η έκδοση των «έξυπνων» καρτών θα γίνεται μία φορά στο κεντρικό κτίριο της εταιρίας Καρόλου 1-3 στην Αθήνα. Η επαναφόρτισή τους θα γίνεται στα φυσικά σημεία πώλησης ή μέσω της ιστοσελίδας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η συνεχής βελτίωση και αναβάθμιση με έξυπνες και εύχρηστες on-line υπηρεσίες προς τους επιβάτες της, οι οποίοι επιλέγουν/εμπιστεύονται το τραίνο για τις μετακινήσεις τους.
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να καλεί στον αριθμό 14511 ή να επισκεφθεί την ιστοσελίδα www.trainose.gr