ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Sarmed, Goldair, Pearl και Damco (ανήκει στον όμιλο Κοπελούζου, στο σχήμα μετέχει και η Foodlink, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση) εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον για το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, για το Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ.).
Όπως αναφέρεται στην προκήρυξη της σύμβασης παραχώρησης, αντικείμενο της σύμβασης είναι η λειτουργία, συντήρηση, εποπτεία, φύλαξη, εκμετάλλευση, προμήθεια εξοπλισμού και η ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ.) στο Θριάσιο Πεδίο.
Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 25 χρόνια (300 μήνες) και η προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ή παραλαβής προσφορών ορίστηκε στις 18 Μαρτίου.
Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί σε 2 φάσεις, ήτοι:
-Α΄ φάση: Εκδήλωση ενδιαφέροντος, η οποία έληξε σήμερα.
-Β΄ φάση: Υποβολή δεσμευτικών προσφορών. Κατά τη Β΄ φάση του διαγωνισμού, θα καθοριστούν οι βασικές, τεχνικές χρηματοοικονομικές παράμετροι του έργου και θα οριστικοποιηθεί το σχέδιο σύμβασης παραχώρησης.
Ειδικότερα, το αντικείμενο της σύμβασης εξειδικεύεται στο τεύχος της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και συνοπτικά, περιλαμβάνει, ιδίως:
1) μεταφόρτωση συνδυασμένων μεταφορών,
2) εξυπηρέτηση Ε/Κ,
3) μεταφόρτωση φορτίου βαγονιών,
4) μεταφόρτωση γενικού φορτίου,
5) μεταφόρτωση οχημάτων,
6) υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τελωνείου,
7) μεταφόρτωση υγρών φορτίων,
8) συντήρηση υποδομών του Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ., πέραν των σιδηροδρομικών,
9) εποπτεία Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου,
10) φύλαξη Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου.
Την ευθύνη για την προετοιμασία και διεξαγωγή του διαγωνισμού έχει η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης του υπουργείου Μεταφορών.
Σημειώνεται ότι το Θριάσιο Ι ή αλλιώς το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών παραχωρήθηκε για 60 χρόνια στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair.