Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του ΟΣΕ και των Γαλλικών Σιδηροδρόμων (SNCF) αναμένεται να υπογραφεί τις επόμενες ημέρες.
Προηγήθηκε το ταξίδι στη Γαλλία του υπουργού Εσωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη και του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ Παναγιώτη Τερεζάκη, οι οποίοι συναντήθηκαν με ανώτατα στελέχη του γαλλικού υπουργείου Μεταφορών και των Γαλλικών Σιδηροδρόμων (SNCF).
Όπως τονίστηκε σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου του κ. Γεραπετρίτη, η ελληνική πλευρά ζήτησε από τη γαλλική, την επίσπευση των έργων σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, στις οποίες εμπλέκονται γαλλικές εταιρείες, κυρίως η Alstom, και μετά η Thales.
Σχετικά με το Μνημόνιο Συνεργασίας με την SNCF, αυτό θα έχει ως άξονες την αναμόρφωση της οργανωτικής δομής του ΟΣΕ και την εκπαίδευση του προσωπικού, κυρίως σε ζητήματα διαχείρισης της σιδηροδρομικής υποδομής και εφαρμογής συγκεκριμένων μέτρων ασφαλείας που ισχύουν στη Γαλλία.
Από τις συναντήσεις που έκανε ο κ. Γεραπετρίτης, τόσο στη Γαλλία, όσο και στις Βρυξέλλες, διαπίστωσε την πολυπλοκότητα των σιδηροδρομικών συστημάτων.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τις προσλήψεις προσωπικού στον ΟΣΕ, θα ανανεωθούν οι συμβάσεις των εργαζομένων με «μπλοκάκι» και οι συμβάσεις των φυλάκων ανισόπεδων διαβάσεων, ενώ παράλληλα προωθείται και η πρόσληψη 217 μόνιμων υπαλλήλων.
Με την κρητη τη κανετε Ενα νησι που πρπει να εχει μεσο σταθερης τροχιασ
SNCF τι άλλο καλύτερο .Σημερα γυρισα απο το Παρίσσι.Υπαρχουν δε σε τρενα κ σε λεωφορεια,σηματακια για ανάπηρους κ ηλικιωμενους.Αξιόπιστα κ ασφαλη τρενα ,υβριδικά λεωφορεια κ ενας γλυκος λαβυρινθος με 18 γραμμες μετρο.Πολλά κουμπωματα μεταξυ τους οι γραμμες καθε μια το χρωμα της.Oπου βρισκεσαι επιλεγεις το καταλληλο μεσον να πας όπου θέλεις.
Αριστα λοιπόν οι φιλοι μας οι Γαλλοι στις γραμμες κ τα συστηματα διαχειρισης τρενων.Το μονο παραξενο ειναι οτι το εισητηριο του μετρο χρησιμοποιειται οσο εισαι στα τουνελ .Αν βγεις στο δρομο τερμα.Τα προστιμα βροχή.Καθισα κ σκευτηκα οτι ο λογος ειναι βγαινοντας να μη το δινεις σε αλλον επιβατη που συναντας στην εξοδο της πλατφορμας.Δειτε φιλοι μου, πως τσιμπησα ενα πέναλτυ.Αγνοώντας αυτη την ιδιαιτερότητα αμεσως μετα βγαινοντας απο το μετρό επιβιβαζομαστε σε διπλανο λεωφορειο να παμε place de la concord.Aνεβαινει η γυναικα μου παει να το χτυπησει αναβει κόκκινο .Πισω μας ερχοταν 5 ατομα.Η γυναικα μου βγαζει 2 καινουργια από την τσαντα τηςκ προχωρει προς το μεσον να τα χτυπησει.Ομως το συγκεκριμένο λεωφορειο δεν διέθετε 2ο ακυρωτικο.Μεσα στο στριμωγμένο πλήθος προσεγγιζει το 1ο που βρισκοταν πλαι στον οδηγό.Τοτε την σταματουν 2 ελεκτές του RATP και μας ριχουν το προστιμο 2×35=70 ευρώ
Τους εξηγουσα στα Αγγλικα το συμβαν αλλά αυτοί με σχετική αγενεια καναν πως δεν καταλαβανε κ μας κοψαν τα κιτρινα χαρτακια.Δεν προκειται για τα 70 οσο για το ποσο ασχημα νιωσαμε εμεις που ποτε δεν εχουμε δεχτει κατι παρόμοιο.