Τέσσερις λοκομοτίβες, 2 ηλεκτρικές και 2 πετρελαιοκίνητες, καθώς και 160 βαγόνια μεικτού τύπου προτίθεται να χρησιμοποιήσει, σε πρώτη φάση, η Rail Cargo Logistics Goldair (αποτελεί κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων κατά 49% και της ελληνικής Goldair κατά 51%).
Του Φώτη Φωτεινού
Η πλειοψηφία του τροχαίου υλικού θα έρθει από το δίκτυο των αυστριακών σιδηροδρόμων και θα αποτελεί πάγιο της ελληνικής εταιρείας. Οι λοκομοτίβες θα ενοικιαστούν, αρχικά, από την ΓΑΙΑΟΣΕ.
“Καθώς οι ανάγκες για το έργο της εταιρείας θα επεκτείνονται, υπάρχει δέσμευση των μετόχων για περαιτέρω επένδυση σε τροχαίο υλικό”, αναφέρουν στελέχη της εταιρείας.
Αρχές του έτους, η εταιρεία θα διεξάγει εμπορευματικά δρομολόγια από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στο κέντρο logistics που διατηρεί στη Σίνδο.
Μετά, τα δρομολόγια θα επεκταθούν από τη Σίνδο στην Ειδομένη και το δεύτερο εξάμηνο του 2018 στο Ικόνιο.
Στην τελική του μορφή το επιχειρηματικό πλάνο της Rail Cargo Goldair περιλαμβάνει:
-Καθημερινά δρομολόγια Ειδομένη – Θεσσαλονίκη.
-Καθημερινά δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με σκοπό την εμπορευματική σιδηροδρομική διασύνδεση των 2 μεγαλύτερων αστικών κέντρων της χώρας και παράλληλα των 2 μεγαλύτερων λιμανιών.
-Τακτικά δρομολόγια Προμαχώνα – Θεσσαλονίκη – Ασπρόπυργος.
-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με χημικά.
-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με πετρελαιοειδή.
-Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνητης γραμμής Πάτρας – Αθήνα, τακτικό δρομολόγιο για την σιδηροδρομική διασύνδεση της Δυτικής Ευρώπης με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου.
Η εταιρεία θα επενδύσει 20 εκατ. σε βάθος 5ετίας, με στόχο την ενίσχυση των εμπορευματικών ροών μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης, σε συνδυασμό με την αρωγή του Θριασίου Ε/Κ.
Γι΄ αυτό το λόγο, η Rail Cargo Logistics Goldair θα προχωρήσει σε συνεργασίες με σιδηροδρομικές εταιρείες από τα Σκόπια και τη Βουλγαρία.