Σε “επενδυτικό πυρετό” επιδόθηκε η Κίνα στον τομέα του σιδηρόδρομου, κατά το α’ εξάμηνο του έτους, διαθέτοντας 325,8 δισ. γιουάν (46,3 δισ. δολ.) σε καίρια assets (περιουσιακά στοιχεία).
Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, παρά τον αντίκτυπο της πανδημίας του Covid-19, η χώρα κατάφερε να ξεπεράσει τους επενδυτικούς της στόχους, σημειώνοντας άνοδο της τάξης των 3,8 δισ. γιουάν, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2019.
Μεταξύ των επενδύσεων, συμπεριλαμβάνεται και η διάθεση 245,1 δισ. γιουάν σε σιδηροδρομικές υποδομές, καθώς από την 1η Ιουλίου η Κίνα εγκαινίασε μια νέα γραμμή 1.178 χλμ., εκ των οποίων τα 605 χλμ. είναι υποδομές υψηλών ταχυτήτων.
Σε επίπεδο τριμήνου, το διάστημα Ιανουάριος – Μάρτιος 2020, οι επενδύσεις μειώθηκαν στα 79,9 δισ. γιουάν λόγω της πανδημίας, σημειώνοντας ανάκαμψη το διάστημα Απρίλιος – Ιούνιος, με τη χώρα να ολοκληρώνει έργα αξίας 245,9 δισ. γιουάν (+11,4% σε ετήσια βάση).
Πάντως, οι Εθνικοί Σιδηρόδρομοι της Κίνας (CR) σχολιάζουν ότι αντιμετώπισαν μια σειρά από προκλήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπως η έλλειψη προσωπικού στις κατασκευές, η διακοπή της αλυσίδας εφοδιασμού πρώτων υλών και ο περιορισμός των οδικών μεταφορών.