Οι μέτοχοι της Alstom, κατά τη διάρκεια της χθεσινής γενικής συνέλευσης που έγινε στο Παρίσι, ενέκριναν με μεγάλη πλειοψηφία (άνω του 95%) τα ψηφίσματα που αφορούν την προτεινόμενη ενσωμάτωση της Alstom με την «Επιχείρηση Κινητικότητας» της Siemens, συμπεριλαμβανομένης της σιδηροδρομικής δραστηριότητας.
Οι δύο επιχειρήσεις είναι σε μεγάλο βαθμό συμπληρωματικές, όσον αφορά τις δραστηριότητες και τις γεωγραφικές περιοχές, σύμφωνα με την Alstom, ενώ κεντρική επιδίωξη αποτελεί η δημιουργία ενός «ευρωπαϊκού πρωταθλητή» στο σιδηρόδρομο, ικανό να ανταγωνιστεί, τόσο την CRRC, όσο και την Bombadier Transportation.
Η εξαγορά υπόκειται υπό την έγκριση των αρμόδιων Αρχών κατά του ανταγωνισμού και το κλείσιμό της αναμένεται εντός του α’ εξαμήνου του 2019.
Ακόμη, οι μέτοχοι του γαλλικού ομίλου ενέκριναν το στρατηγικό πλάνο της Alstom για το 2020 και παράλληλα ενέκριναν την τοποθέτηση του Henri Poupart-Lafarge για πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο.
Επίσης, ενεκρίθη το μελλοντικό διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας που θα προκύψει από τη συνένωση δραστηριοτήτων Siemens-Alstom.
Το νέο ΔΣ θα αποτελείται από συνολικά 11 διευθυντές, εκ των οποίων 6 ανεξάρτητα μέλη (55%) και 5 γυναίκες (45%.)
Πρόεδρος θα αναλάβει ο Roland Busch και ανεξάρτητος αντιπρόεδρος ο Yann Delabrière. Διευθύνοντες σύμβουλοι ορίζονται οι Clotilde Delbos, Sigmar Η. Gabriel, Sylvie Kandé de Beaupuy, Janina Kugel και Henri Poupart-Lafarge. Θέση ανεξάρτητου διευθυντή θα έχουν οι Baudouin Prot, Christina M. Stercken, Ralf P. Thomas και Mariel von Schumann.
Β. Βεγ.