Σιγά – σιγά «ξετυλίγεται το κουβάρι» της έρευνας της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την ύπαρξη τυχόν καρτέλ στον εγχώριο κατασκευαστικό κλάδο.
Έτσι, ενόψει της κύριας συζήτησης της υπόθεσης, η Επιτροπή γνωστοποίησε ότι διεξήγαγε αυτεπάγγελτη έρευνα σε διαγωνισμούς δημοπράτησης δημόσιων έργων υποδομής, ιδίως οδοποιίας, εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης οδικών αξόνων, κατασκευής νέων αυτοκινητοδρόμων, συγκοινωνιακών έργων (μετρό / ΟΣΕ / λιμάνια / αεροδρόμια), όπως ενδεικτικά στα έργα:
α) Σταθμοί Σιδηροδρομικής Γραμμής στο Τμήμα Κιάτου-Ροδοδάφνη,
β) Τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος (Σήραγγα Παναγοπούλας),
γ) Σήραγγα Καλλιδρόμου,
δ) Τιθορέα – Δομοκός (Υπολειπόμενες εργασίες Υποδομής-Επιδομή-Ηλεκτροκίνηση),
ε) Εγνατία Οδός : Δερβένι-Σέρρες-Προμαχώνας,
στ) Εγνατία Οδός: Τμήμα Κορομηλιά – Κρυσταλλοπηγή,
ζ) Εγνατία Οδός : Κάθετος Άξονας Φλώρινα – Νίκη,
η) Αττικό Μετρό/Μετρό Θεσσαλονίκης,
θ) Νέος Λιμένας Πατρών-3ο Τμήμα-Α´ φάση,
ι) Εγνατία Οδός: Εργασίες Ολοκλήρωσης Τμήματος Παναγία-Γρεβενά,
ια) Εγνατία Οδός: Εργασίες Ολοκλήρωσης από Κόμβο Σελλών-Σήραγγα Μετσόβου,
ιβ) Εγνατία Οδός: Εργασίες Ολοκλήρωσης από Σήραγγα Μετσόβου – Ανισόπεδος Κόμβος Παναγιάς.
Υπενθυμίζεται ότι η αυτεπάγγελτη έρευνα της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού αφορά σε διαγωνισμούς δημοσίων έργων, με αντικείμενο τη καρτελική σύμπραξη για τη χειραγώγηση διαγωνισμών δημόσιων έργων, η οποία διήρκεσε για μακρό χρονικό διάστημα (1989 έως 2016).