Έρχεται στην Ελλάδα και συγκεκριμένα, στις 18 Ιανουαρίου στη Θεσσαλονίκη η πρώτη νέα αμαξοστοιχία ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόκειται να προμηθευτεί 5 ανακατασκευασμένες αμαξοστοιχίες τύπου ETR 470, έναντι 47,5 εκατ. ευρώ, τις οποίες θα δρομολογήσει στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, παρέχοντας μεγαλύτερη χωρητικότητα και άνεση.
Οι νέες αμαξοστοιχίες θα παραδίδονται σταδιακά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η πρώτη, όπως έχει εξαγγελθεί, θα τεθεί σε λειτουργία ανήμερα της 25ης Μαρτίου 2021.
Πρόκειται για αμαξοστοιχίες εννέα βαγονιών, εκ των οποίων το ένα βαγόνι θα λειτουργεί ως εστιατόριο. Επίσης, θα υπάρχουν βαγόνια πρώτης θέσης και βαγόνια οικονομικής θέσης.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης, τα νέα τρένα που αναπτύσσουν ταχύτητες 200 χιλιομέτρων την ώρα, θα παραδίδονται σταδιακά, αφού πραγματοποιήσουν δοκιμαστικά δρομολόγια στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Ήδη στην Ιταλία έχουν μεταβεί μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να λάβουν τη σχετική κατάρτιση και να φέρουν το πρώτο τρένο στην Ελλάδα.