Επενδύσεις έως 180 εκατ. ευρώ για την κατασκευή αποθηκευτικών χώρων 250.000 – 300.000 τμ, με τα συνωδά έργα, απαιτούνται για τη δημιουργία του εμπορευματικού κέντρου στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου που προκήρυξε η ΓΑΙΑΟΣΕ.
Στόχος της εταιρείας είναι ο ανάδοχος να έχει επιλεγεί έως τα τέλη του έτους, κάτι το οποίο σημαίνει ότι οι κατασκευαστικές εργασίες θα εκκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Εάν επιτύχει ο διαγωνισμός, σε συνδυασμό με την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, η Θεσσαλονίκη ανακτά σημαντικό βαθμό ανταγωνιστικότητας στις συνδυασμένες και εμπορευματικές μεταφορές.
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε δύο στάδια που είναι τα εξής:
-Α’ φάση (στάδιο): ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ η οποία θα διαρκέσει ένα μήνα, το οποίο σημαίνει ότι η λήξη της περιόδου αυτής θα είναι στο τέλος Μαΐου.
-Β’ φάση (στάδιο) ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ,ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ η διάρκεια του οποίου προσδιορίζεται σε δύο μήνες μετά την Α φάση, ήτοι στο τέλος Ιουλίου θα κατατεθούν οι προσφορές των συμμετεχόντων. Σημειώνεται ότι δικαίωμα για συμμετοχή σε αυτήν τη φάση του διαγωνισμού θα έχουν όσοι συμμετείχαν στην πρώτη φάση, δηλαδή στη φάση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Το πρώην στρατοπέδου Γκόνου, όπου θα αναπτυχθεί το εν λόγω εμπορευματικό κέντρο, έχει έκταση 672.000 τ.μ και η θέση του χαρακτηρίζεται προνομιακή. Διαθέτει σιδηροδρομική σύνδεση με τον Εμπορικό Σταθμό του ΟΣΕ καθώς και με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Τέλος, η ευρύτερη περιοχή εξυπηρετείται από τις εξής βασικές οδικές αρτηρίες:
-Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης (ΠΑΘΕ), μέσω του κόμβου της Λαχαναγοράς
-Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης –Έδεσσας που συνδέει το ακίνητο με την περιοχή της Σίνδου και το Κιλκίς
-Εξωτερική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης (τμήμα της Εγνατία Οδού)
-Εσωτερική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης.