Την ακόλουθη δήλωση έκανε ο βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Π.Σ. Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος για «τις πειθαρχικές διώξεις εργαζομένων από την Hellenic Train και την συνέχιση της πολιτικής υποβάθμισης και υστέρησης του ελληνικού σιδηροδρόμου».
Η δήλωση
Πληροφορηθήκαμε ότι ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της HellenicTrain κ. Roberto Rinaoudo αποφάσισε την πειθαρχική δίωξη εργαζόμενου συνδικαλιστή της Hellenic Train, ο οποίος πριν λίγο καιρό τοποθετήθηκε δημόσια για τα συνεχιζόμενα προβλήματα ασφαλείας στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Προκαλεί ομολογουμένως αλγεινή εντύπωση η τακτική «εκφοβισμού και τρομοκρατίας» και εν τέλει φίμωσης που ασκεί ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος στους κόλπους των εργαζομένων της Εταιρείας, λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη ότι τα προβλήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο παραμένουν πολλά και άλυτα.
Θα περιμέναμε η Διοίκηση της HellenicTrain να θέτει ως προτεραιότητα την ολοκλήρωση των επενδύσεων για τις οποίες έχει ήδη επιδοτηθεί.
Για τα πολυδιαφημιζόμενα «Λευκά Βέλη», τα γρήγορα τρένα, η HellenicTrain έλαβε ως επιδότηση το 2022, 50 εκατ. ευρώ για να θέσει σε λειτουργία πέντε γρήγορα τρένα. Μέχρι σήμερα, σχεδόν τρία χρόνια μετά, το ελληνικό επιβατικό κοινό εξυπηρετείται από ένα τρένο!
Φυσικά η HellenicTrain εισέπραξε στο ακέραιο την επιδότηση…
Στο ακέραιο εισπράττει η εταιρεία και την επιδότηση για την σιδηροδρομική γραμμή Βόλου – Λάρισας, παρότι η γραμμή είναι εκτός λειτουργίας από τον Σεπτέμβριο του 2023, λόγω πλημμυρών. Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες εξυπηρετούνται για τις μετακινήσεις τους μεταξύ των δύο πόλεων με λεωφορειακές γραμμές της HellenicTrain, με πλήθος καταγγελιών για προβλήματα, καθυστερήσεις και ταλαιπωρία επιβατών.
Η υποβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών της Μαγνησίας δεν φαίνεται να θορυβεί τη Διοίκηση της HellenicTrain προκειμένου να επιταχύνει την επισκευή της γραμμής.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι προθέσεις της Εταιρείας αλλά και του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών κινούνται προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με την αποκατάσταση και την αναβάθμιση του θεσσαλικού σιδηρόδρομου.
Αν και θα περίμενε κανείς να επισπεύδουν την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου – Λάρισας, που στην καλύτερη περίπτωση αναμένεται να τεθεί ξανά σε λειτουργία το τέλος του 2025, προωθούν το κλείσιμο του εργοστασίου του ΟΣΕ Βόλου.
Παντελής είναι και η απουσία πρωτοβουλιών για τον αναγκαίο εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηρόδρομου και τις αναγκαίες επενδύσεις σε νέο σύγχρονο τροχαίο υλικό.
Τα παραπάνω εκφεύγουν της προσοχής και της προτεραιότηταςτου κ. Rinaoudo.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της HellenicTrain επιλέγει να διώξει πειθαρχικά εργαζόμενους συνδικαλιστές που μιλούν ανοιχτά για τα συνεχιζόμενα προβλήματα ασφαλούς λειτουργίας του ελληνικού σιδηροδρόμου. Σαν να μην διδαχθήκαμε τίποτα μετά τα Τέμπη. Σαν να μην αλλάζει τίποτα, συνδικαλιστές και εργαζόμενοι μπαίνουν στο στόχαστρο. Δεν ενοχλεί η κατάσταση του σιδηροδρόμου, αλλά το να μιλούν για την κατάσταση του σιδηροδρόμου.
Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Π.Σ. είναι δίπλα στους εργαζόμενους που προσπαθούν με συνέπεια να κάνουν σωστά την δουλειά τους αναδεικνύοντας με ευσυνειδησία ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια των μεταφορών, και κατ’ επέκταση των ίδιων των πολιτών.
Παρακολουθεί τις εξελίξεις και δεσμεύεται να παρέμβει σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο.