Την ενίσχυση της παρουσίας της στα έργα υποδομών / κατασκευών επιδιώκει η ΜΕΤΚΑ, θυγατρική του Ομίλου Metlen, έχοντας σχηματίσει πλέον ανεκτέλεστο έργων 1 δις ευρώ.
Επιμέλεια: Φ. Φωτεινός
Στο πλαίσιο χθεσινής εκδήλωσης, ο Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕΤΚΑ, Ντίνος Μπενρουμπή υπογράμμισε ότι στόχος της εταιρείας είναι «να πρωταγωνιστήσει στον κλάδο των μεγάλων υποδομών, διεκδικώντας υφιστάμενες, αλλά και νέες δημοπρατήσεις, με επιλεκτική – ωστόσο – διάθεση, ώστε να διατηρούνται υγιή τα περιθώρια κέρδους», καθώς, όπως ανέφερε, «δεν μας ενδιαφέρει απλώς και μόνο ο σχηματισμός υψηλού ανεκτέλεστου».
Σήμερα, το χαρτοφυλάκιο της ΜΕΚΤΑ απαρτίζεται από μία ευρεία γκάμα έργων υποδομών, κυρίως οδικών, σιδηροδρομικών και λιμενικών.
Τα οδικά έργα
🚧Αυτοκινητόδρομος Άκτιο – Αμβρακία
Παραδόθηκε εμπρόθεσμα στις 31.01.2024
Προϋπολογισμός: 130 εκατ. €
🚧Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών
Περίοδος εκτέλεσης: 2023 -2027
Προϋπολογισμός: 170 εκατ. €
🚧FLYOVER Θεσσαλονίκης
(ΣΔΙΤ, κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ 50% – ΑΒΑΞ 50%)
Περίοδος εκτέλεσης: 2022 -2027
NPV: 373 εκατ. €.
Σιδηροδρομικά έργα
🚅Κιάτο –Ροδοδάφνη (715)
Παραδόθηκε το 2023
Προϋπολογισμός: 282 εκατ. €
🚅Ηλεκτροκίνηση Κιάτο –Ροδοδάφνη (ΤΕΡΝΑ 50% -ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ 50%)
Περίοδος εκτέλεσης: 2022 – 2025
Προϋπολογισμός: 68 εκατ. €
🚅Ροδοδάφνη – Ρίο (ΤΕΡΝΑ 50% – ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ 50%)
Περίοδος εκτέλεσης: 2022 -2025
Προϋπολογισμός: 141 εκατ. €
🚅Προαστιακός Δυτικής Αττικής
Περίοδος εκτέλεσης: 2023 -2026
Προϋπολογισμός: 107 εκατ. €
Λιμενικά έργα
⚓Επέκταση 6ου προβλήτα ΟΛΘ
(κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ 70% -ΤΕΚΑΛ 30%)
Προϋπολογισμός: >150 εκατ. €.
Συνοπτικά, κατά τη χθεσινή εκδήλωση, ο κ. Μπενρουμπή εκτίμησε πως – μαζί με τα προς υπογραφή έργα – η ΜΕΤΚΑ αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά το μέγεθος της τη διετία 2024 – 2025.
Ερωτηθείς για το αν υπάρχουν βλέψεις επέκτασης σε έργα υποδομών στο εξωτερικό, δεδομένου ότι ο όμιλος Metlen διαθέτει ισχυρή διεθνή παρουσία, εκτίμησε ότι, προς το παρόν, η ΜΕΤΚΑ επικεντρώνεται στην εγχώρια αγορά και στον μεγάλο αριθμό έργων που αναμένεται να δημοπρατηθούν.