Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε εγγράφως στη ΡΑΣ τις δεσμεύσεις για το κοστολογικό μοντέλο συντήρησης και τις συμβάσεις συντήρησης.
Οι δεσμεύσεις αυτές αποτελούν την συνέχεια απόφασης της Ολομέλειας της ΡΑΣ (Οκτώβριος 2020) για την αποκατάσταση της λειτουργίας του ανταγωνισμού στην αγορά εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, καθώς και στην αγορά συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύθηκε ως προς τα ακόλουθα:
-Στην κατάρτιση και υπογραφή, με ενδιαφερόμενες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, πρότυπων-συμβάσεων παράδοσης-παραλαβής (hand over-take over) για την σιδηροδρομική μεταφορά πλήρους συρμού σε ειδικά δρομολόγια ή μεμονωμένων βαγονιών (εφόσον υπάρχει μεταφορική ικανότητα) από τον Σταθμό «Διαλογή Θεσσαλονίκη» προς το Θριάσιο.
-Στην εφαρμογή νέου κοστολογικού μοντέλου, σύμφωνα με την αρχή της κοστοστρέφειας, για την παροχή υπηρεσιών συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, με ενιαία τιμολόγηση ανά τύπο τροχαίου υλικού, βαθμίδα και είδος συντήρησης προς όλες τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις.
Όπως υποστηρίζει στέλεχος της σιδηροδρομικής αγοράς που παρακολουθεί τη διαδικασία, «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπήρξε συνεπής, σε περίπου 2 μήνες αναμένεται η απάντηση της ΡΑΣ».