Κυρίαρχη καθίσταται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην εγχώρια σιδηροδρομική αγορά, καθώς το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ, έναντι 22 εκατ. ευρώ.
Έτσι, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πέρα από υπηρεσίες επιβατικών και εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, θα παρέχει και υπηρεσίες συντήρησης τροχαίου υλικού.
«Μετά και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Σεπτέμβριο του 2017, έναντι τιμήματος 45 εκατ. ευρώ, που επέφερε το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ύψους 692 εκατ. ευρώ, σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ο ελληνικός σιδηρόδρομος αποκτά νέα πνοή και μάλιστα σε μια αγορά απελευθερωμένη και ανταγωνιστική», αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, το ΤΑΙΠΕΔ.
Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Άρης Ξενόφος δήλωσε σχετικά: «Ολοκληρώνουμε έναν κύκλο στρατηγικών επιλογών του Ταμείου για την αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου μέσα από την αξιοποίηση και της ΕΕΣΣΤΥ μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα επιφέρει την ενίσχυση του ρόλου της Ελλάδας ως κόμβου μεταφορών και διαμετακομιστικού εμπορίου.
Πεποίθησή μας είναι ότι και στην ΕΕΣΣΤΥ θα καταγραφούν σύντομα θετικά αποτελέσματα όπως είναι ήδη ορατά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την εξαγορά της από την Ferrovie Dello Stato Italiane».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Ριχάρδος Λαμπίρης ανέφερε: «Αυτή η στρατηγική συνεργασία διασφαλίζει την αναβάθμιση του ρόλου και την περαιτέρω ανάπτυξή της ΕΕΣΣΤΥ και αποτελεί ακόμη μια επιτυχία για το πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την αποφασιστική συμβολή όλων εκείνων που εργάστηκαν για να καταστήσουν δυνατή αυτή τη συμφωνία και ιδιαίτερα την Εταιρεία και το προσωπικό της, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την ΓΑΙΑΟΣΕ, καθώς και την αφοσιωμένη ομάδα του ΤΑΙΠΕΔ που εφαρμόζει τη στρατηγική της Ελληνικής Δημοκρατίας για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υποδομών της χώρας».