Χωρίς την συμμετοχή του ΟΛΘ θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση του διαγωνισμού κατασκευής και εκμετάλλευσης του εμπορευματικού κέντρου της ΓΑΙΑΟΣΕ στο πρώην στρατόπεδο του Γκόνου.
Στις 20 Σεπτεμβρίου λήγει η προθεσμία εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος, στην οποία δεν θα μετάσχει ο ΟΛΘ.
Αντιθέτως, αρχικό ενδιαφέρον εικάζεται ότι θα επιδείξουν μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες, όπως ο Ακτωρ και η ΜΕΤΚΑ και εταιρείες από τον ευρύτερο κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών.
Ο ΟΛΘ θα «παρακολουθεί» το διαγωνισμό και αναλόγως, της πορείας του ανταγωνιστικού διαλόγου, δηλαδή των τελικών προδιαγραφών του έργου, θα εξετάσει πιθανή συμμετοχή σε κοινοπρακτικό σχήμα.
Στέλεχος του Οργανισμού, μιλώντας στο metaforespress.gr, σημείωσε ότι “το Ε/Κ οφείλει να διαθέτει σιδηροδρομικό terminal, την κατασκευή του οποίου να επωμιστεί το ελληνικό Δημόσιο», σημειώνοντας ότι οι ανάγκες της Θεσσαλονίκης για αποθηκευτικές εγκαταστάσεις είναι συγκεκριμένες και ίσως όχι τόσο μεγάλες, όσες προϋποθέτει ο Γκόνος.
Ο ΟΛΘ, εάν δεν μετάσχει στη τελική φάση του διαγωνισμού για τον Γκόνο, θα προχωρήσει στην σύναψη συμφωνίας, με ιδιωτική εταιρεία, για τη χρήση αποθηκευτικών εγκαταστάσεων.
Επιδίωξη της ΓΑΙΑΟΣΕ είναι η ανακήρυξη του αναδόχου να έχει πραγματοποιηθεί έως τα τέλη του έτους – αρχές του 2019 και η υπογραφή της σχετικής σύμβασης το πρώτο εξάμηνο του 2019.
Φ. Φωτ.