Περαιτέρω επένδυση σε τροχαίο υλικό εξετάζει η Rail Cargo Logistics Goldair, η οποία αποτελεί κοινοπραξία της ελληνικής Goldair και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων (OBB).
H εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα εμπορευματικά δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη και τη Σίνδο, εστιάζοντας, μεταξύ άλλων, στην μεταφορά πετρελαιοειδών.
Σύμφωνα με τον απολογισμό του έτους, «το 2018 ήταν μια χρονιά έντονων διεργασιών και εξελίξεων για την εταιρεία. Ημερομηνία ορόσημο υπήρξε η 27.06.2018, όπου πραγματοποιήθηκε, στο terminal της Rail Cargo Logistics Goldair στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, η εκδήλωση των εγκαινίων για την έναρξη της σιδηροδρομικής λειτουργίας της εταιρείας».
Όπως επισημαίνεται, «η εταιρεία, κατέβαλε ιδιαίτερη προσπάθεια για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της, έχοντας ήδη 5 πιστοποιημένους μηχανοδηγούς και άλλους 6, τους οποίους τους εκπαιδεύει στην Ακαδημία του ΟΣΕ, φτάνοντας στο σύνολο τους 11 μηχανοδηγούς».
Παράλληλα, με τη διαφαινόμενη αύξηση του εμπορευματικού έργου, η εταιρεία πρόκειται να ενισχύσει το τροχαίο υλικό που διαθέτει, προσθέτοντας δύο μηχανές.
Σωρευτικά, η Rail Cargo Logistics Goldair σκοπεύει να επενδύσει 20 εκατ. σε βάθος 3ετίας –5ετίας, με στόχο την ενίσχυση των εμπορευματικών ροών μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης, σε συνδυασμό με την αρωγή του Θριασίου Ε/Κ, στο οποίο η μητρική εταιρεία, η Goldair ανήκει στο κοινοπρακτικό σχήμα εκμετάλλευσής του.