Προβληματισμός επικρατεί στον σιδηροδρομικό τομέα έπειτα από την ψήφιση τροπολογίας, η οποία περιλαμβάνει την παρακράτηση του 25% της κρατικής επιχορήγησης του ΟΣΕ υπέρ της ΕΡΓΟΣΕ.
Όπως αναφέρεται σε αυτήν, «από την καταβαλλόμενη επιχορήγηση στην εταιρεία «ΟΣΕ Α.Ε.» από τον κρατικό προϋπολογισμό, παρακρατείται ποσοστό 25% επί εκάστης καταβολής, η οποία καταβάλλεται απευθείας στην «ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε.» και συμψηφίζεται έναντι των οφειλών της εταιρείας «ΟΣΕ Α.Ε.» έναντι της εταιρείας «ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε.» και μέχρι του ποσού οριστικής εξοφλήσεως αυτών».
Η ετήσια τακτική κρατική επιχορήγηση του ΟΣΕ ανέρχεται, κατά μέσο όρο, στα 45 εκατ. ευρώ και -όπως υποστηρίζουν σιδηροδρομικοί- «δεν φτάνει ούτε για τα βασικά».
Η περαιτέρω μείωση αυτής, σύμφωνα με σιδηροδρομικούς, ελλοχεύει κινδύνους για τη βιωσιμότητα του ΟΣΕ και την παροχή των υπηρεσιών του.