Σημαντικές είναι οι οφειλές της ΕΒΖ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως αποκάλυψε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας, σε ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, αναφορικά με τις προτεραιότητες της κυβέρνησης στο τομέα της Βιομηχανίας.
«Υπάρχει μια καταρχήν συμφωνία για την εξυγίανση της ΕΒΖ. Αργήσαμε να προχωρήσουμε στην αποφασιστική κίνηση», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο αναπληρωτής υπουργός, σημειώνοντας ότι τα μεγαλύτερα χρέη της εταιρείας είναι προς τα τραπεζικά ιδρύματα, την ΔΕΠΑ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μάλιστα, οι οφειλές προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπολογίζονται σε κάποια εκατομμύρια ευρώ.
Σημειώνεται ότι η σχετική συμφωνία, που είχε υπογραφεί το 2014, αφορούσε τη μεταφορά της παραγωγής τεύτλων από την Ορεστιάδα και τη Λάρισα στο Πλατύ Ημαθίας, στο εργοστάσιο της εταιρείας, αντικαθιστώντας διαδρομές με φορτηγά.
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πλέον μια ιδιωτική και όχι κρατική εταιρεία, επομένως οι οφειλές δεν είναι από έναν δημόσιο φορέα σε έναν άλλο, αλλά από έναν δημόσιο φορέα σε έναν ιδιωτικό.
Φ. Φωτ.