Στα τέλη Φεβρουαρίου θα καταστεί ηλεκτροκινούμενη, στο σύνολό της, η γραμμή Λειανοκλάδι – Δομοκός.
Σύμφωνα με σχετικό χρονοδιάγραμμα της ΕΡΓΟΣΕ, μέχρι τις 20/1/2019 θα έχουν πραγματοποιηθεί οι αναγκαίες δοκιμαστικές φορτίσεις στην γέφυρα της Εκκάρας και στις 24/1/2019 θα ολοκληρωθεί η νέα διπλή γραμμή στο τμήμα Αγγείες – Δομοκός και θα δοθεί σε κυκλοφορία για συρμούς ντίζελ.
Ακολούθως, μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα δοθεί σε κυκλοφορία όλη η γραμμή Λειανοκλάδι -Δομοκός, ηλεκτροκινούμενη στο σύνολο της.
«Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας «Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη» με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή», επισημαίνει η εταιρεία.
Σημειώνεται ότι, στις 7 Ιανουαρίου 2019, τέθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα από τον νέο Σιδηροδρομικό σταθμό του Λειανοκλαδίου μέχρι και την Σιδηροδρομική στάση των Αγγειών, μήκους 31 χλμ., της νέας σιδηροδρομικής γραμμής «Τιθορέα – Δομοκός».
Το τμήμα που τέθηκε σε χρήση διέρχεται από νέα μεγάλα τεχνικά έργα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων 10 σιδηροδρομικές γέφυρες και η νέα δίδυμη σήραγγα της Όθρυος, μήκους επτά χιλιομέτρων, η οποία καταλήγει στην πεδιάδα της Ξυνιάδας.
Επιπροσθέτως, έχουν ήδη προγραμματιστεί και υλοποιούνται όλες οι απαιτούμενες εργασίες και δοκιμές για την απόδοση σε κυκλοφορία και του υπολοίπου τμήματος της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, πλήρως διαλειτουργικής, μήκους 21χλμ., από την σιδηροδρομική στάση των Αγγειών μέχρι και τον Σιδηροδρομικό σταθμό του Δομοκού.
Στο εν λόγω τμήμα, η διέλευση του τρένου θα γίνεται μέσω της νέας τοξωτής – μεταλλικής και σεισμικά μονωμένης σιδηροδρομικής γέφυρας ΣΓ26, η οποία ευρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας Δομοκού.