Στη Διαιτησία οδηγούνται οι διαφορές μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και της αναδόχου κοινοπραξίας (ΜΕΤΚΑ – Ξανθάκης ΑΤΕ) για την επέκταση του Προαστιακού στο Λουτράκι.
Αντικείμενο του έργου είναι η μετατροπή της υφιστάμενης μονής μετρικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου σε κανονικού εύρους ηλεκτροκινούμενη γραμμή και την τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού, με την υπάρχουσα γραμμή του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου – Αεροδρομίου.
Τα επιμέρους έργα που προβλέπει η εργολαβία είναι τα εξής:
α) μονή σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους μήκους 6,4 χλμ. από τη σύνδεση με τη Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Σ.Γ.Υ.Τ.) Σ.Κ.Α. – Κιάτο, στην περιοχή του παλαιού Σ.Σ. Ισθμού, μέχρι και το Λουτράκι. Η σύνδεση μεταξύ Σ.Γ.Υ.Τ. και Σ.Σ. Ισθμού θα είναι σηματοδοτούμενη·
β) δευτερεύουσα σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους, μήκους περίπου 0,45 χλμ., παράλληλα με την κύρια μελετώμενη γραμμή Ισθμού – Λουτρακίου, στο ύψος του υπάρχοντος Σ.Σ. Ισθμού, για την εξυπηρέτηση των αναγκών κυκλοφορίας των συρμών·
γ) ηλεκτροκίνηση της νέας γραμμής με μονοσύρματη ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, με εναέρια γραμμή επαφής·
δ) ανακαίνιση των κτιριακών εγκαταστάσεων του Σ.Σ. Ισθμού και βελτίωση του περιβάλλοντος χώρου, με δημιουργία υπαίθριου, περιφραγμένου και φωτιζόμενου χώρου στάθμευσης·
ε) η κατασκευή αποβαθρών στον Σταθμό Ισθμού και στις Στάσεις Καζίνο (Μηχανικού) και Λουτρακίου·
στ) τοποθέτηση σύγχρονων Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (Α.Σ.Ι.Δ.), σε όλες τις υφιστάμενες εγκεκριμένες αφύλακτες ή φυλασσόμενες Ισοπέδες Διαβάσεις, καθώς και στις ισόπεδες διασταυρώσεις, που θα προκύψουν από την εφαρμογή του ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας.