Ο σιδηρόδρομος, παρά τα χαμηλά μερίδια αγοράς που διαθέτει στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές, είναι σίγουρο ότι θα «πρωταγωνιστήσει» τα επόμενα χρόνια, με κυρίαρχη προϋπόθεση την αναβάθμιση του δικτύου.
Επενδύσεις πραγματοποιούνται, τόσο στον τομέα των επιβατών, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ετοιμάζεται να εγκαινιάσει τις αμαξοστοιχίες ETR 470, όσο και στον τομέα των εμπορευμάτων, με τη δραστηριοποίηση νέων εταιρειών (τελευταίο παράδειγμα η ρουμανική GFR).
Τις τελευταίες ημέρες και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του metaforespress.gr και έπειτα από συζητήσεις και διαβουλεύσεις, ελήφθη απόφαση για τη δημιουργία συνδέσμου που θα αντιπροσωπεύει τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον εγχώριο σιδηροδρομικό κλάδο, με όνομα “Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Σιδηροδρόμου Ελλάδας – Σ.ΕΠ.Σ.Ε.).
Στις συζητήσεις / διαβουλεύσεις μετείχαν – μεταξύ άλλων – στελέχη από ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rail Cargo Logistics Goldair, PEARL, GFR και ALSTOM.
Επιδίωξη του Συνδέσμου είναι η ταχύτερη επίλυση των προβλημάτων που εντοπίζονται στον ελληνικό σιδηρόδρομο και η αναβάθμιση της παρουσίας του σε ευρωπαϊκούς και διεθνείς φορείς.
Φώτης Φωτεινός