«Σφυρίζει» ξανά το τρένο προς το Αίγιο, εγκαινιάζονται εμπορικά δρομολόγια στις αρχές του νέου έτους.
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ διεξάγουν, από κοινού, ενέργειες, ώστε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταφέρει, στις αρχές του 2020, να δρομολογήσει συρμούς στη γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη.
Σε πρώτη φάση θα δρομολογηθούν δρομολόγια με ντιζελοκίνητα τρένα και σε αρκετά μεταγενέστερη, με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης, ηλεκτροκίνητα τρένα.
Συγκεκριμένα, οι επιβάτες θα φτάνουν έως το Κιάτο με ηλεκτροκίνητα τρένα, μετά και έως το Αίγιο το δρομολόγιο θα διεξάγεται με ντιζολοκίνητα τρένα και εάν θέλουν να συνεχίσουν έως την Πάτρα, θα γίνεται μετεπιβίβαση σε λεωφορεία.
https://www.facebook.com/metaforespress/videos/593317634485602/?t=2
Το τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη που θα παραδοθεί, αφορά σιδηροδρομική γραμμή μήκους 72 χλμ, που κατασκευάσθηκε σε συνέχεια του τμήματος Κόρινθος – Κιάτο, που βρίσκεται σήμερα σε κανονική λειτουργία.
Το έργο περιλαμβάνει τρεις νέους σταθμούς σε Ξυλόκαστρο, Ακράτα και Αίγιο και έξι στάσεις σε Διμηνιό, Λυκοποριά, Λυγιά, Παραλία Πλατάνου, Διακοπτό και Ελίκη.
Η ΕΡΓΟΣΕ και ο ανάδοχος του έργου, η ΜΕΤΚΑ ολοκλήρωσαν την κατασκευή νέας σύγχρονης υποδομής, η οποία περιλαμβάνει 6 σήραγγες συνολικού μήκους 11 χλμ, 8 σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 1.700μ., 19 Σιδηροδρομικές Γέφυρες, 63 Κάτω Διαβάσεις και 10 Άνω Διαβάσεις και επιτρέπει την ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων.