Έκλεισε, επιτυχώς, ο φάκελος των παράνομων κρατικών ενισχύσεων, ύψους 750 εκατ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε, στo 2nd Delphi Economic Forum, η εντεταλμένη σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου.
Η κα. Τσιτσογιαννοπούλου υπογράμμισε ότι το τίμημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι χαμηλό, σημειώνοντας ότι η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας στον όμιλο της FS σηματοδοτεί το κλείσιμο του φακέλου των παράνομων κρατικών ενισχύσεων, σχολιάζοντας ότι «πιστεύουμε ότι υπάρχουν κρυμμένες αξίες σε όλα τα assets του ελληνικού δημοσίου και ειδικά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην αναπτυξιακή προοπτική του, ουσιαστικά ανύπαρκτου σήμερα, ελληνικού σιδηροδρόμου, υπό τη διαχείριση ενός πολυεθνικού ομίλου».
Η τοποθέτηση της εντεταλμένης συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ένα ακόμη παράδειγμα είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η εταιρεία που το μόνο περιουσιακό στοιχείο που έχει είναι το δικαίωμα του μεταφορικού αντικειμένου και βαρύνεται με παράνομες κρατικές ενισχύσεις 750 εκατ. ευρώ προς τον ΟΣΕ.
Ακούσαμε πολλά για το τίμημα των 45 εκατ. ευρώ που θα καταβάλλει η ιταλική FS για να αποκτήσει το 100% της εταιρείας: είναι χαμηλό, είναι ξεπούλημα κλπ.
Κάποιοι έχουν ισχυριστεί ότι θα έπρεπε να πληρώσουμε τους επενδυτές για πάρουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς την πολιτική και οικονομική συγκυρία.
Εμείς δεν συμμεριζόμαστε τέτοιες απόψεις, αντίθετα πιστεύουμε ότι υπάρχουν κρυμμένες αξίες σε όλα τα assets του ελληνικού δημοσίου και ειδικά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην αναπτυξιακή προοπτική του, ουσιαστικά ανύπαρκτου σήμερα, ελληνικού σιδηροδρόμου, υπό τη διαχείριση ενός πολυεθνικού ομίλου.
Το πιο σημαντικό είναι ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να διαγραφεί το χρέος από τις κοινοτικές αρχές είναι η ιδιωτικοποίησή της. Το πετύχαμε και έτσι δεν θα επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός με 750 εκατ. ευρώ!