Συνεχίζει να βελτιώνει τις οικονομικές επιδόσεις της η ACS, λόγω της αξιοσημείωτης ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου και του όγκου των αποστολών.
Στο α’ τρίμηνο του 2021 υπήρξε βελτίωση στις πωλήσεις (+24,5%), η οποία συνοδεύτηκε από μεγαλύτερη αύξηση της προ φόρων κερδοφορίας (+41,1%).
Η εταιρεία, όπως επισημαίνει η μητρική εταιρεία Quest, σταδιακά εξομαλύνει τις έκτακτες δαπάνες που προκάλεσε η “έκρηξη” του ηλεκτρονικού εμπορίου και επαναφέρει την κερδοφορία πιο κοντά στα φυσιολογικά επίπεδα.
Σημειώνεται ότι, στο δωδεκάμηνο του 2020, η ACS παρουσίασε βελτίωση στα έσοδα 15,8%, τα οποία ανήλθαν στα 127,6 εκατ., εάν και αυτά συνοδεύτηκαν από μικρότερη αύξηση της προ φόρων κερδοφορίας (+4,7%), στα 13,8 εκατ.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η εταιρεία ταχυμεταφορών παρουσίασε πέρσι καθαρά κέρδη 11,8 εκατ., τα οποία ήταν τα υψηλότερα μεταξύ των άλλων εταιρειών του ομίλου της Quest, με τον τομέα των προϊόντων πληροφορικής να έπεται με 8 εκατ.
B. Bεγ.