Αυξημένα έσοδα και λειτουργικά κέρδη πέτυχε, στο α’ τρίμηνο του 2019, ο γερμανικός όμιλος Deutsche Post DHL.
Αναλυτικότερα, ο γερμανικός κολοσσός σημείωσε έσοδα ύψους 15,3 δισ. ευρώ, πετυχαίνοντας αύξηση κατά 4,1%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος που ανήλθαν στα 14,7 δισ.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) αυξήθηκαν κατά 28,1% στα 1,15 δισ. ευρώ, έναντι 905 εκατ. στο α’ τρίμηνο του 2018.
Τα καθαρά κέρδη κινήθηκαν ανοδικά κατά 24,3%, φτάνοντας τα 746 εκατ. ευρώ, έναντι 600 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018.
«Η αύξηση των κερδών προήλθε από τα μη επαναλαμβανόμενα κέρδη που αφορούν στην ολοκλήρωση της συνεργασίας της εφοδιαστικής αλυσίδας με την S.F. Holding στην Κίνα, που ξεκίνησε στο τέλος του 2018», σημειώνει η εταιρεία.
Ωστόσο, το κόστος αναδιάρθρωσης της μονάδας supply chain και στο τμήμα λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου επιβράδυναν την αύξηση των κερδών.
«Το πρώτο τρίμηνο ξεκίνησε όπως αναμενόταν, επιτύχαμε ανάπτυξη και στα πέντε τμήματα του ομίλου, γεγονός που καταδεικνύει ότι κατέχουμε πολύ καλές θέσεις σε ελκυστικές αγορές και ότι οι θεμελιώδεις παράγοντες ανάπτυξής μας είναι ανέπαφοι.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να αναπτύσσεται ραγδαία παγκοσμίως και παρόλο που έχει χάσει την αρχική του ορμή, το παγκόσμιο εμπόριο εξακολουθεί να αυξάνεται, ακριβώς όπως αναμενόταν για το 2019.
Συνεπώς, ακολουθούμε τον στόχο μας να πετύχουμε περισσότερα από 5 δισ. ευρώ σε EBIT το επόμενο έτος», σημείωσε ο Frank Appel, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Deutsche Post DHL, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων
Βάσω. Βεγ.