Η «άνθηση» του ηλεκτρονικού εμπορίου και των εξαγωγών έδωσαν ώθηση και στην UPS Ελλάδας, η οποία τα τελευταία 3 χρόνια γνωρίζει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης.
Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Δημήτρης Κυριαζής, Εμπορικός Διευθυντής της UPS Ελλάδος, με αφορμή την παρουσίαση της εμπορικής συνεργασίας με ελληνικές εταιρείες παραγωγής οίνου.
Με την πρόβλεψη για ρυθμό ανάπτυξης του κλάδου παραγωγής οίνου να ξεπερνά το 10% ανά έτος μέχρι το τέλος του 2025, η UPS ανακοίνωσε ότι στηρίζει με ακόμα περισσότερες επιλογές τους Έλληνες παραγωγούς που θέλουν να αναπτυχθούν και να συνάψουν νέες συνεργασίες στο εξωτερικό.
Η UPS, όπως υπογραμμίστηκε, στηρίζει το όραμα των Ελλήνων παραγωγών, προσφέροντάς τους εξειδικευμένα εργαλεία και υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων κατάλληλες συσκευασίες, υπηρεσίες παρακολούθησης αποστολών σε πραγματικό χρόνο και υπηρεσίες εκτελωνισμού.
«Από την αρχή της πανδημίας κληθήκαμε να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες και το κατορθώσαμε. Σιγά-σιγά βλέπουμε ότι η αγορά επανακάμπτει, γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς οι καταναλωτές είναι ξανά σε θέση να απολαύσουν αγαπημένα τους προϊόντα ή να ανακαλύψουν νέα από τη μοναδική περιοχή μας.
Η ανάγκη μας για έναν συνεργάτη που μπορεί να καταλάβει τις ανάγκες και δώσει άμεσα λύσεις στα προβλήματα του καταναλωτικού μας κοινού, αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της πορείας και της ανάπτυξης μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ιωάννης Δανέζης, Διευθυντής του Κέντρου Οινοτουρισμού SantoWines.
Από την πλευρά της, η UPS, μέσα στον τελευταίο χρόνο, κατόρθωσε να αυξήσει σημαντικά την παρουσία της σε διάφορες περιοχές της χώρας, όπως η Κρήτη, αναπτύσσοντας τον στόλο της, βελτιώνοντας τους χρόνους παράδοσης στις εισαγωγές και εξαγωγές προϊόντων και επεκτείνοντας το διαθέσιμο ωράριο των παραδόσεων.
Όλες αυτές οι, στρατηγικής σημασίας, κινήσεις, οδήγησαν στην αύξηση του πελατολογίου και των πωλήσεων της UPS, αλλά και των συνεργατών της κατά τη διάρκεια του 2021.
Οι εξαγωγές ελληνικών κρασιών στις Η.Π.Α και άλλες ευρωπαϊκές χώρες συνεχίζουν να αποτελούν βασικό τομέα επένδυσης για τη UPS, η οποία έχει καταφέρει να δημιουργήσει τα υψηλότερα ποσοστά παραδόσεων στις Η.Π.Α.
Πιο συγκεκριμένα, η UPS έχει επενδύσει πάνω από 2 δισ. δολάρια στη δημιουργία ενός κορυφαίου διασυνοριακού ευρωπαϊκού δικτύου, συμπεριλαμβανομένου του μεγάλου κόμβου που έχει δημιουργήσει η εταιρεία στην Κολωνία της Γερμανίας και έχει καταφέρει να προσφέρει στο πελατολόγιο της ευελιξία και έλεγχο στις αποστολές και παραδόσεις.
«Καθώς η παγκόσμια οικονομία επανακάμπτει από την πανδημία που έχει προκαλέσει η Covid-19, η κατανόηση των αναγκών και των προτεραιοτήτων των καταναλωτών είναι κάτι παραπάνω από αναγκαιότητα για όσες επιχειρήσεις θέλουν να συνεχίσουν να αναπτύσσονται σε διεθνές επίπεδο.
Στη UPS, συνεργαζόμαστε εδώ και 25 χρόνια με πολλές ελληνικές επιχειρήσεις και πιστεύουμε στις δυνατότητες τους. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που επενδύουμε σε διεθνές επίπεδο στη σύναψη επωφελών συνεργασιών με γνώμονα την ανάπτυξη και εξέλιξη», δήλωσε ο Δημήτρης Κυριαζής, Εμπορικός Διευθυντής της UPS Ελλάδος.
Όλες αυτές οι κινήσεις εξωστρέφειας καθώς και ένα ευρύ φάσμα επιπλέον υπηρεσιών και προϊόντων, αποτυπώνονται στο ευρωπαϊκό δίκτυο της UPS, το οποίο διαθέτει πάνω από 30.000 σημεία εξυπηρέτησης UPS, με ευέλικτες επιλογές παράδοσης και δυνατότητες παραλαβής τα Σαββατοκύριακα.