Εκρηκτική η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου (και) στην Ολλανδία. Πέρυσι, οι Ολλανδοί καταναλωτές ξόδεψαν σχεδόν 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ για αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα που δραστηριοποιούνται εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αυτό ισοδυναμεί με αύξηση σχεδόν 32% σε σύγκριση με το 2019.
Το 2019, οι καταναλωτές στην Ολλανδία δαπάνησαν 1,9 δισ. ευρώ σε ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά καταστήματα. Πέρσι, ξόδεψαν επιπλέον 600 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την στατιστική υπηρεσία της χώρας, η αύξηση αυτή ήταν η μεγαλύτερη που έχει σημειωθεί.
Online sales by EU online shops to Dutch consumers
2016 | 1.12 billion euros |
2017 | 1.37 billion euros |
2018 | 1.62 billion euros |
2019 | 1.94 billion euros |
2020 | 2.56 billion euros |
Η Statistics Netherlands ανέφερε ότι οι διαδικτυακές αγορές σε ιστότοπους ξένου ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν έντονα, ειδικά τα τελευταία τρία τρίμηνα του περασμένου έτους, με ρυθμούς ανάπτυξης 30% – 38%.
Αυτό θεωρείται απολύτως κατανοητό, εξαιτίας της εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοϊού.