Η DHL Express και η εταιρεία EHang προχώρησαν σε στρατηγική συνεργασία για το λανσάρισμα μια πλήρως αυτοματοποιημένης και “έξυπνης” λύσης ικανή να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις παράδοσης στο τελευταίο μίλι (last-mile) στις αστικές περιοχές της Κίνας.
Η νέα προσαρμοσμένη διαδρομή, η οποία έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για έναν πελάτη της DHL, καλύπτει απόσταση περίπου 8 χλμ. μεταξύ των εγκαταστάσεων του πελάτη και του κέντρου εξυπηρέτησης της DHL στο Liaobu στην επαρχία Guangdong.
Χρησιμοποιώντας το πιο εξελιγμένο μη επανδρωμένο αεροσκάφος (UAV) της EHang, με το υψηλότερο επίπεδο ευφυΐας, αυτοματισμού, ασφάλειας και αξιοπιστίας, η νέα “έξυπνη” λύση παράδοσης καταφέρνει να ξεπερνά τις πολύπλοκες οδικές συνθήκες και την κυκλοφοριακή συμφόρηση που συχνά συναντώνται σε αστικές περιοχές.
Μειώνει τον χρόνο στις one-way παραδόσεις από τα 40 λεπτά σε μόλις 8 λεπτά και μπορεί να εξοικονομήσει κόστος έως και 80% ανά παράδοση, με μειωμένη κατανάλωση ενέργειας και αποτύπωμα άνθρακα σε σύγκριση με τις οδικές μεταφορές.
Το “έξυπνο” EHang Falcon drone, διαθέτει οκτώ έλικες σε τέσσερις βραχίονες και έχει σχεδιαστεί με επιπλέον συστήματα για πλήρη εφεδρεία και έξυπνες και ασφαλείς μονάδες ελέγχου πτήσης.
Τα υψηλής απόδοσης χαρακτηριστικά του δίνουν τη δυνατότητα για κατακόρυφη απογείωση και προσγείωση, υψηλής ακρίβειας GPS και οπτική αναγνώριση, “έξυπνο” σχεδιασμό διαδρομής πτήσης, πλήρως αυτοματοποιημένη πτήση, καθώς και real-time σύνδεση και προγραμματισμό με το εταιρικό δίκτυο.
Το drone μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 5 κιλά φορτίου σε κάθε πτήση, απογειώνεται και προσγειώνεται σε ειδικά «ντουλάπια» που αναπτύχθηκαν για την αυτόνομη φόρτωση και εκφόρτωση του δέματος.
Τέλος, τα «ντουλάπια» αυτά μπορούν να πραγματοποιήσουν -μεταξύ άλλων- διαδικασίες όπως η διαλογή, η σάρωση και αποθήκευση της express αλληλογραφίας.
Β.Βεγιάζη