Ένα ακόμη βήμα, με στόχο τη διεθνοποίηση της εταιρείας, πραγματοποιεί το Ισπανικό Ταχυδρομείο (Correos), καθώς αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, τόσο στην παραγωγή δεμάτων, όσο και στην κατανάλωση, με περισσότερα από 50.000 εκατομμύρια πακέτα να διαμετακομίζονται το 2018, το 8,8% από αυτά στην αγορά του εξωτερικού.
Το νέο «άνοιγμα» στην Κίνα θα επιτρέψει στην Correos να αποκτήσει πρόσβαση σε μια αγορά που εξάγει περισσότερα από 4.000 εκατομμύρια δέματα ετησίως, με μέση πρόβλεψη ανάπτυξης άνω του 20% σε ετήσια βάση μέχρι το 2022.