Μια νέα υπηρεσία, για το κομμάτι των κατ’ οίκον παραγγελιών και υπηρεσιών, δοκιμάζει η Swiss Post.
Εφεξής, περίπου 1.000 ελβετικά νοικοκυριά θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν προϊόντα και υπηρεσίες της Swiss Post γρήγορα και εύκολα χρησιμοποιώντας το «Post Home Button».
Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, με το πάτημα ενός κουμπιού οι καταναλωτές θα μπορούν να παραδώσουν από το κατώφλι του σπιτιού τους τα πακέτα ή τα γράμματά τους στο προσωπικό της Swiss Post την αμέσως επόμενη μέρα.
Η υπηρεσία βρίσκεται σε πιλοτική δοκιμή από τον περασμένο Ιούνιο, η οποία θα διαρκέσει έως τα τέλη Αυγούστου, και θα παρέχεται στις περιοχές Olten, Liestal και Sissach.
Πως λειτουργεί
Το «Post Home Button» είναι μια μικρή συσκευή, που στέλνει σήμα στην Swiss Post μέσω ασύρματου δικτύου, με το πάτημα ενός κουμπιού.
Είναι εύκολο στη χρήση του, καθώς με κλικ ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει μια υπηρεσία ή να κάνει μια παραγγελία στην Swiss Post.
Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα ζήτησης προκαθορισμένων προϊόντων και υπηρεσιών, όπως συλλογή αλληλογραφίας ή γραμματόσημα κ.ά.
Νέες ευκαιρίες χάρη στο Internet of Τhings
Παράλληλα, με το «Post Home Button» η Swiss Post δοκιμάζει μια νέα, καινοτόμα υπηρεσία βασισμένη στο Low Power Network (LPN), το οποίο η εταιρεία από κοινού με τις Swisscom και SBB αναπτύσσουν σε ολόκληρη την Ελβετία.
Το LPN αποτελεί βασική προϋπόθεση για την υλοποίηση του Internet of Τhings (IoT), ενώ σύμφωνα με την ίδια την Swiss Post η δικτύωση δίνει αμέτρητες δυνατότητες για νέες υπηρεσίες.
Εκτός από το «Post Home Button», η εταιρεία δοκιμάζει επίσης την παρακολούθηση θερμοκρασίας στις αποστολές δεμάτων χρησιμοποιώντας π.χ. αισθητήρες.