Άνοδο της τάξης του 11,7% σημείωσαν τα έσοδα γ’ τριμήνου, που έληξε στις 31/12/2017, της Singapore Post, φτάνοντας τα 412,8 εκατ. δολ.
Τα καθαρά κέρδη του ομίλου αυξήθηκαν κατά 37,2% στα 43 εκατ. δολάρια.
Σύμφωνα με τον Paul Coutts, διευθύνοντα σύμβουλο της Signapore Post, «Η ορθή εκτέλεση εργασιών στον όμιλο μας οδήγησε στο να αποκομίσουμε τα μέγιστα οφέλη, σε μια εποχή που οι επιδόσεις στο e-commerce του οδήγησαν σε νέα παγκόσμια ρεκόρ.
Κατά το γ’ τρίμηνο, τα έσοδα από δραστηριότητες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκαν κατά 26,4% στα 247,8 εκατ. δολάρια, αντιστοιχώντας στο 60% επί του συνόλου των εσόδων μας.
Στόχος μας είναι να καταστούμε η κορυφαία εταιρεία ταχυδρομείου και eCommerce logistics».
Τα έσοδα της Singapore Post από το επιστολικό ταχυδρομείο αυξήθηκαν κατά 15,8%, με τα λειτουργικά κέρδη να σημειώνουν άνοδο 4%. Ειδικότερα, τα έσοδα από τη διεθνή αλληλογραφία αυξήθηκαν 37,7% υπερβαίνοντας τα 100 εκατ. δολ., λόγω των υψηλότερων διασυνοριακών παραδόσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τα έσοδα του τομέα της εφοδιαστικής αυξήθηκαν κατά 1,5%, με τις SP Parcels και CouriersPlease να αυξάνουν τους όγκους παράδοσης εμπορευμάτων σε Σιγκαπούρη και Αυστραλία.
Στον αντίποδα, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 44,8%, γεγονός που σύμφωνα με τη Singapore Post οφείλεται «στα υψηλότερα κόστη μεταφοράς και διαχείρισης, καθώς και στη χαμηλότερη συνεισφορά της Quantium Solutions, η οποία εξακολούθησε να αντιμετωπίζει πιέσεις από τους ανταγωνιστές της στο Χονγκ Κονγκ».
Τέλος, τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκαν κατά 19,7% κατά το εξεταζόμενο τρίμηνο του 2017.