Ένας χρόνος συμπληρώθηκε από την έναρξη της συνεργασίας του ομίλου ΕΛΤΑ με την Amazon για τη διανομή των δεμάτων της στην Ελλάδα.
Η συμφωνία προβλέπει αυστηρούς στόχους για την επίτευξη των παραδόσεων σε συγκεκριμένους χρόνους, σύμφωνα με τα στάνταρντ που θέτει η Amazon διεθνώς.
Τα ΕΛΤΑ, όπως αναφέρουν στελέχη τους, κάλυψαν τους όρους της συνεργασίας, παραδίδοντας το 95% των αντικειμένων, εντός ή νωρίτερα, από τις σχετικές προθεσμίες.
Η Amazon συνεργάστηκε με τον όμιλο ΕΛΤΑ, έχοντας προηγουμένως ελέγξει τις επιδόσεις του. Η συνεργασία ξεκίνησε αρχικά σε πιλοτικό επίπεδο και στη συνέχεια η αμερικανική εταιρεία αποφάσισε την επέκτασή της.
Σήμερα, σε μηνιαία βάση και μέσω του κροατικού hub, τα ΕΛΤΑ διαχειρίζονται καθημερινά το 70% του ευρωπαϊκού όγκου της ΑΜΑΖΟΝ στην Ελλάδα.
Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των προθεσμιών παράδοσης των δεμάτων της Amazon στους παραλήπτες διαδραμάτισε και το νέο σύστημα ρομποτικής διαλογής στο Κρυονέρι, το οποίο έχει πενταπλασιάσει τη δυνατότητα διαχείρισης στη διαδικασία αυτή, προσφέροντας ανταγωνιστικούς χρόνους και δυνατότητα παράδοσης την επόμενη ημέρα.
Υπενθυμίζεται ότι, μέσα σε ένα χρόνο, τα ΕΛΤΑ υπέγραψαν νέες συμφωνίες, εξυπηρετώντας retailers, όπως η H&M και επανακτώντας συνεργασίες με ομίλους και τράπεζες, όπως o όμιλος ΟΤΕ, ο Όμιλος Motor Oil, η ΕΥΔΑΠ, η ΔΕΗ, η Protergia, οι τράπεζες ΕΘΝΙΚΗ, EUROBANK και ALPHA, η Interamerican κ.α. για τη διανομή αλληλογραφίας και λογαριασμών.
Παράλληλα, όπως αναφέρουν στελέχη του Οργανισμού, συνεχίζεται ο μετασχηματισμός που περιλαμβάνει:
-αναδιάρθρωση των λειτουργιών του ομίλου (νέα προϊόντα, αναβάθμιση κέντρων διαλογής και κοινές υποστηρικτικές λειτουργίες μεταξύ των εταιριών).
-ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών, με αξιοποίηση της τεχνολογίας (ρομποτική διαλογή, ψηφιακός ταχυδρόμος, έξυπνες θυρίδες παραλαβής).