Τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο ξόδεψαν συνολικά 21,5 δισεκατομμύρια ευρώ (18,6 δισεκατομμύρια βρετανικές λίρες) στο διαδίκτυο.
Πρόκειται για ετήσια αύξηση 1,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ήταν η πρώτη άνοδος σε δεκαεπτά μήνες.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από το Adobe Digital Economy Index. Η ανάπτυξη τους τελευταίους δύο μήνες ήταν η πρώτη ετήσια αύξηση των δαπανών στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον Ιανουάριο του 2022.
Τον Ιούνιο, οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο ξόδεψαν 10,2 δισεκατομμύρια ευρώ (8,85 βρετανικές λίρες), που ήταν αύξηση 13,8 τοις εκατό σε σύγκριση με τον Μάιο. Σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2022, ήταν αύξηση 1 τοις εκατό.
Τον Ιούλιο, οι καταναλωτές στη χώρα ξόδεψαν 11,3 δισεκατομμύρια ευρώ (9,75 βρετανικές λίρες) στο διαδίκτυο. Αυτό ήταν μια αύξηση 2,2 τοις εκατό σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
«Με τις ετήσιες δαπάνες να αυξάνονται για πρώτη φορά σε περισσότερο από ένα χρόνο, οι καταναλωτές φαίνεται να επωφελούνται από τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, όπως το Amazon Prime Day», δήλωσε ο Vivek Pandya, Lead Analyst της Adobe Digital Insights.