Το ταχυδρομείο της Ρουμανίας (Posta Romana) προσανατολίζεται στην αγορά δύο αυτοματοποιημένων γραμμών διαλογής αλληλογραφίας και δεμάτων, με σκοπό την αύξηση εσόδων και την απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά e-commerce.
Ο προϋπολογισμός για την επένδυση ανέρχεται στα 21 εκατ. RON (πάνω από 4 εκατ. ευρώ), σύμφωνα με το τοπικό «Economica.net», με τις προσφορές από τους ενδιαφερόμενους να κατατίθενται έως τις 29 Απριλίου.
Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, η πρώτη γραμμή διαλογής θα πρέπει να σορτάρει φακέλους αλληλογραφίας και μικρά δέματα μέχρι 2 κιλά, ενώ η δεύτερη θα πρέπει να σορτάρει δέματα βάρους έως 31,5 κιλά.
Και τα δύο συστήματα αυτόματης διαλογής θα βρίσκονται στον περιφερειακό hub logistics και courier στο Calea Giulești. Επίσης, και οι δύο γραμμές θα συνδεθούν με το μηχανογραφικό σύστημα της Posta Romana ώστε τα δεδομένα να εισάγονται αυτόματα στην πλατφόρμα.
Η διάρκεια της σύμβασης υπολογίζεται στα 2 χρόνια, ενώ για την επιλογή της καλύτερης προσφοράς θα μετρήσει πρώτον η τιμή (65%), δεύτερον η ενεργειακή απόδοση και η περίοδο εγγύησης (10%).
Να σημειωθεί ότι, οι γραμμές θα πρέπει να έχουν εγκατασταθεί και παραδοθεί στην Posta Romana το πολύ σε 12 μήνες.