Η πανδημία «εκτόξευσε» τα έσοδα της efood. Ο κύκλος εργασιών της efood (Οnline Delivery A.E.) ανήλθε στα 64,4 εκατ. ευρώ το 2020, αυξημένος κατά 49,38% σε σχέση με τα 43,1 εκατ. ευρώ της χρήσης του 2019.
Η αύξηση στον κύκλο εργασιών προήλθε, κυρίως, από την αύξηση των παραγγελιών, με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων από προμήθειες (13,4 εκατ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με το 2019).
Επίσης, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε και λόγω της χρήσης των υπηρεσιών προώθησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων στην πλατφόρμα, όπως premium placement, προτεινόμενα πιάτα κ.λπ. (5,3 εκατ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με το 2019).
Ακόμη, αυξήθηκαν και τα συνεργαζόμενα καταστήματα της πλατφόρμας, καθώς άγγιζαν τα 13.000 τον Δεκέμβριο του 2020.
Τέλος, τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 28,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 29,06% έναντι 22,2 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.