Μέσα στο 2023, η GeoPost/DPDgroup θα μετονομαστεί σε Geopost, μια επωνυμία που θα επιτρέψει στην εταιρεία να καλύψει τους βασικούς τομείς εξειδίκευσής της καθώς και τους τομείς μελλοντικής της ανάπτυξης.
Ειδικότερα, το νέο brand της εταιρείας ταχυμεταφορών θα αντικατοπτρίζει τα εξής:
-Παράδοση: Η βασική δραστηριότητα της Geopost είναι B2B, B2C και λύσεις διασυνοριακής αποστολής και παράδοσης δεμάτων, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικών, κατ’ οίκον παραδόσεων και παραδόσεων εκτός κατοικίας.
-Εξειδικευμένη παράδοση: Εξειδικευμένες λύσεις παράδοσης που έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν συγκεκριμένες, εξειδικευμένες ανάγκες σε τομείς που περιλαμβάνουν την υγεία, τα τρόφιμα και την παράδοση αυθημερόν.
-Εμπόριο: Ανάπτυξη ολοκληρωμένων, ψηφιακά εγγενών λύσεων και λύσεων που βασίζονται σε δεδομένα που καλύπτουν πλήρως το value chain του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce).
-Εξέλιξη παράδοσης: Στρατηγικές πρωτοβουλίες, ιδέες και πιλοτικά προγράμματα που θα βοηθήσουν στον καθορισμό της μελλοντικής κατεύθυνσης του κλάδου μας, στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος και στην προώθηση ενός καλύτερου τρόπου επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Να σημειωθεί ότι, οι εμπορικές επωνυμίες (Chronopost, DPD, SEUR, BRT, Jadlog κ.λπ.) δεν αλλάζουν, με την Geopost να τις βάζει κάτω από την “ομπρέλα” της.
«Αυτή η στρατηγική κίνηση είναι σύμφωνη με τη φιλοδοξία της Geopost να γίνει σημείο αναφοράς στις βιώσιμες παραδόσεις και ο κορυφαίος παράγοντας για την επιτάχυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου», καταλήγει σχετική ανακοίνωση.