Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία σημείωσε σημαντική αύξηση πέρυσι.
Η αξία των αγαθών που παραγγέλθηκαν μέσω διαδικτύου και μέσω εξ αποστάσεως πώλησης αυξήθηκε κατά 25,8%, στα 13,3 δισεκατομμύρια φράγκα Ελβετίας, που αντιστοιχεί σε 12,18 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελβετία πέρυσι ήταν περίπου τρεις φορές υψηλότερη από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια.
Και σε σύγκριση με τον συνολικό όγκο του λιανεμπορίου, η αξία των παραγγελιών ηλεκτρονικού εμπορίου στο εσωτερικό και στο εξωτερικό αντιπροσωπεύει το 14,2% επί του συνόλου.
Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από το Commerce Report Switzerland 2021 από την Datatrans.
Η μελέτη βασίζεται σε μια έρευνα μεταξύ 29 διαδικτυακών και πολυκαναλικών λιανοπωλητών στην Ελβετία, με συνολικό όγκο ηλεκτρονικού εμπορίου περίπου 2,93 δισεκατομμύρια ευρώ.
Οι περισσότεροι συμμετέχοντες αναμένουν ότι το επίπεδο των διαδικτυακών πωλήσεων θα παραμείνει σταθερό, ακόμη και αφού ομαλοποιηθεί η δημόσια ζωή.
Ως αποτέλεσμα, πολλοί λιανοπωλητές έχουν μετατοπίσει την εστίασή τους και επεκτείνουν τις ψηφιακές τους προσφορές.