Λειτουργική κερδοφορία για τα ΕΛΤΑ διαβλέπει για φέτος το Υπερταμείο, το οποίο είναι ο μέτοχος του Οργανισμού.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Στον «Απολογισμό του 2021», το Υπερταμείο σημειώνει ότι ο Οργανισμός βελτίωσε τους οικονομικούς δείκτες, με στόχο να βγει σε κερδοφορία το 2022.
Όπως αναφέρει το Υπερταμείο, ο Οργανισμός προχώρησε πέρσι με επιτυχία το πλάνο εθελουσίας εξόδου για το προσωπικό της εταιρείας και ξεκίνησε την εφαρμογή των νέων όρων παροχής της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας (D+3), ενώ παράλληλα εστίασε στην υλοποίηση του πενταετούς πλάνου μετασχηματισμού.
Πιο συγκεκριμένα, η θυγατρική εταιρεία ΕΛΤΑ Courier συνέχισε τις δράσεις με σκοπό τον ψηφιακό μετασχηματισμό της.
Στο πλαίσιο αυτό, άρχισε να λειτουργεί η νέα ρομποτική και πλήρως η ψηφιακή εγκατάσταση διαλογής αντικειμένων στο Κρυονέρι, η οποία μετράει 125 robots, με δυνατότητα εξυπηρέτησης σχεδόν 7.000 αντικείμενα την ώρα, υπερπενταπλασιάζοντας τη συνολική ικανότητα διαχείρισης και παρέχοντας, σε ορισμένες περιπτώσεις, δυνατότητα για παράδοση στον πελάτη ακόμα και την ίδια μέρα.
Περαιτέρω, η εταιρεία έθεσε σε λειτουργία το νέο Mobile Application για τους πελάτες της.
Στην παρούσα φάση, όπως υπογραμμίζει το Υπερταμείο, σχεδιάζεται η δεύτερη φάση του έργου της ρομποτικής εγκατάστασης για την αύξηση της δυνατότητας διαχείρισης αντικειμένων, ενώ παράλληλα προετοιμάζονται, από τον Όμιλο ΕΛΤΑ, τα έργα του Ψηφιακού Ταχυδρόμου και των καταστημάτων 24ωρης εξυπηρέτησης.
Ειδικά σε ότι αφορά το πρόγραμμα «Ψηφιακός Ταχυδρόμος» πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, με απεριόριστες δυνατότητες στη διάθεση του πελάτη, εξοπλίζοντας τους διανομείς με PDA’s και ειδικό λογισμικό που θα τους δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιούν και ανέπαφες συναλλαγές, πληρωμές, εισπράξεις και αντικαταβολή παραγγελιών και λογαριασμών στην πόρτα του πελάτη.
Παράλληλα, οι πελάτες μπορούν να έχουν real time ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελία τους και ειδοποιήσεις για την παραλαβή με το στίγμα του διανομέα που τους εξυπηρετεί σε πραγματικό χρόνο.