Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι, μέχρι στιγμής, μέτρια το 2023, σύμφωνα με τον «Δείκτη Ηλεκτρονικού Εμπορίου» της Posti.
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Τα φάρμακα και τα καλλυντικά διαθέτουν την καλύτερη απόδοση. Η περίοδος αιχμής στο τέλος του έτους, μαζί με την αύξηση του όγκου, φέρνει μια στιγμή «αλήθειας» για πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα.
Η Posti δημοσίευσε τον «Δείκτη Ηλεκτρονικού Εμπορίου» του φθινοπώρου 2023, ο οποίος στοχεύει να μοιραστεί πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Φινλανδία.
Ο «Δείκτης Ηλεκτρονικού Εμπορίου» βασίζεται στις παραδόσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της Posti στους καταναλωτές και στις συνεχείς μετρήσεις στον τομέα των καταναλωτών.
«Το 2023 ήταν μια χρονιά “μετριοπάθειας” στο ηλεκτρονικό εμπόριο: η οικονομική αβεβαιότητα επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά των Φιλανδών.
Σε αυτή την εποχή μετά την πανδημία, πολλοί επέλεξαν επίσης να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε υπηρεσίες που έχασαν. Ωστόσο, είναι καλό να παρακολουθούμε το μέλλον: γνωρίζουμε ότι μακροπρόθεσμα, η ανάπτυξη θα συνεχιστεί», λέει ο Αντιπρόεδρος της Posti Kaj Kulp.
Από τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, τα φάρμακα και τα καλλυντικά έχουν γνωρίσει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη. Η ζήτησή τους έχει αυξηθεί κατά 2,3% από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο.
Η ζήτηση έχει μειωθεί ειδικά για είδη σπιτιού, όπως έπιπλα και ηλεκτρονικά είδη. Αυτή η πτώση εξηγείται, εκτός από την οικονομική αβεβαιότητα, από το γεγονός ότι η ζήτηση αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πολλοί έκαναν τις αγορές τους τότε.