Ζημιές προ φόρων, ύψους 76 εκατ. δολαρίων, πέτυχε στο α’ τρίμηνο του 2024, το ταχυδρομείο του Καναδά (Canada Post), γεγονός που αποδίδεται στα μειωμένα έσοδα από τα δέματα και την αλληλογραφία.
Όπως επισημαίνεται, οι ζημιές προ φόρων βελτιώθηκαν εν συγκρίσει με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, λόγω της λήψης μη επαναλαμβανόμενων μερισμάτων που σχετίζονται εν μέρει με την εκποίηση της SCI Group Inc. (SCI).
Ωστόσο, εξαιρουμένων των μερισμάτων αυτών, οι ζημιές προ φόρων για την Canada Post θα άγγιζαν περίπου τα 224 εκατ. δολ., αντί ζημιών προ φόρων 107 εκατ. δολ. στο α’ τρίμηνο του 2023.
Αναλυτικότερα, κατά την εξεταζόμενη περίοδο, τα έσοδα της Canada Post μειώθηκαν κατά 56 εκατ. δολ., ή 1,5%. Τα δέματα συνέχισαν να επηρεάζονται αρνητικά από το ανταγωνιστικό περιβάλλον, ενώ οι όγκοι αλληλογραφίας συνέχισαν να μειώνονται.
Αντιθέτως, στο Direct Marketing, η υπηρεσία Canada Post Neighborhood Mail™ επωφελήθηκε από νέες επιχειρήσεις και υψηλότερες πωλήσεις.
Η ζημιά της Canada Post από τις δραστηριότητες στο α’ τρίμηνο του 2024 ήταν 221 εκατ. δολ., αυξημένη κατά 109 εκατ. δολ. σε σύγκριση με τη ζημιά των 112 εκατ. δολ. το 2023.
Το εργασιακό κόστος αυξήθηκε κατά 2,8%, παρόλο που οι παροχές στους εργαζόμενους αυξήθηκαν.
Οι επιδόσεις στα δέματα
Στο α’ τρίμηνο του 2024, τα έσοδα από τα δέματα μειώθηκαν κατά 59 εκατ. δολ., ή 5,4%, ενώ και οι όγκοι κινήθηκαν πτωτικά κατά 2 εκατομμύρια τεμάχια, ή 1,1%.
Οι επιδόσεις στο ταχυδρομείο
Τα έσοδα από την αλληλογραφία μειώθηκαν κατά 20 εκατ. δολ., ή 1,3%, καθώς οι όγκοι μειώθηκαν κατά 16 εκατομμύρια τεμάχια ή 1,1%. Τα έσοδα και ο όγκος της αλληλογραφίας μειώθηκαν, καθώς οι καταναλωτές και οι ταχυδρομικοί συνέχισαν να στρέφονται στα ψηφιακά κανάλια.
Η εταιρεία διατήρησε τις τιμές γραμματοσήμων της στα επίπεδα του 2020 ως στο α’ τρίμηνο του 2024. Παρόλα αυτά, τον Μάιο, η Canada Post αύξησε τις τιμές ταχυδρομικών τελών αφού πρώτα έλαβε κρατική έγκριση.
Direct Marketing
Τα έσοδα στο κομμάτι του direct marketing αυξήθηκαν κατά 23 εκατ. δολ., ή 12,2%, καθώς οι όγκοι αυξήθηκαν κατά 180 εκατομμύρια κομμάτια, ή 22,4%. Νέες δραστηριότητες και υψηλότερες πωλήσεις από την υπηρεσία “Neighborhood Mail™” επηρέασαν θετικά τα αποτελέσματα. Ωστόσο, η οικονομική αβεβαιότητα και οι εναλλακτικές λύσεις ψηφιακού μάρκετινγκ συνέχισαν να επιβαρύνουν τις πωλήσεις άλλων προϊόντων direct marketing της Canada Post, οι οποίες συνέχισαν να βρίσκονται κάτω από τα προ πανδημίας επίπεδα.