Σημαντικές αλλαγές στην ταχυδρομική εξυπηρέτηση ανακοίνωσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) με την εφαρμογή της νέας εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής τους, που εισάγει καινοτόμα προϊόντα, απλοποιεί τη διαδικασία τιμολόγησης και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες τους, όπως υποστηρίζει ο Οργανισμός.
Η νέα τιμολογιακή πολιτική των ΕΛΤΑ σχεδιάστηκε, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της ταχυδρομικής αγοράς, σύμφωνα με την εταιρεία, με τρόπο πιο απλό και εύχρηστο από ποτέ.
Τα βασικά πλεονεκτήματα της νέας τιμολογιακής πολιτικής:
-εγκαινιάζεται ένα σύστημα επιβράβευσης των αφοσιωμένων πελατών με την παροχή εκπτώσεων πιστότητας (loyalty discounts) που φτάνουν μέχρι και 55%
-ακολουθώντας τις διεθνείς πρακτικές, η Β΄Προτεραιότητα Εσωτερικού γίνεται ο νέος βασικός τρόπος αποστολής της αλληλογραφίας
-αναβαθμίζεται η Α΄Προτεραιότητα με πρόσθετες δυνατότητες
-αναβαθμίζεται η απλή αλληλογραφία με δυνατότητα ιχνηλάτησης ακόμα και για τα απλά αντικείμενα
-καθιερώνονται κοινά κλιμάκια βάρους στις υπηρεσίες του επιστολικού τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό
-παρέχεται υποστήριξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς καθιερώνεται ενιαία ζώνη τιμολόγησης για τις αποστολές στο εξωτερικό
-απλοποιείται η διαδικασία της τιμολόγησης για τους αποστολείς Διαφημιστικού Ταχυδρομείου
-καταργούνται πολύπλοκες διαδικασίες
-το απλό δέμα εσωτερικού παραμένει μία από τις οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες λύσεις για την αποστολή αντικειμένων εντός της χώρας, με ενιαία τιμολόγηση για όλους τους προορισμούς εσωτερικού, ενώ εισάγονται και νέες προπληρωμένες συσκευασίες για τα δέματα αυτά.
Με την εφαρμογή, από τις 3 Μαρτίου, της νέας εμπορικής και τιμολογιακής τους πολιτικής τα ΕΛΤΑ στοχεύουν να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, παρέχοντας σταθερά τις ανταγωνιστικότερες τιμές στην αγορά για προϊόντα σύγχρονα και ευέλικτα.
Σημειώνεται ότι, πρόκειται για την πρώτη αλλαγή τιμολογίου που εφαρμόζουν τα ΕΛΤΑ, από το 2013 και, μετά την εφαρμογή της, οι υπηρεσίες των Ελληνικών Ταχυδρομείων παραμένουν οι οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες της αγοράς.
Για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα www.elta.gr ή στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 800-11-82000.