Εντείνεται ο ανταγωνισμός στις διανομές φαγητού, καθώς μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα ανακοίνωσε την είσοδό της στην ελληνική αγορά.
Πρόκειται για την Rocket, η οποία δραστηριοποιείται σε Ουκρανία, Ολλανδία, Κύπρο και Γαλλία.
Για το επόμενο διάστημα, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, ο στόχος είναι να ενταχθεί πληθώρα καταστημάτων εστίασης, που θα παρέχουν μεγάλη ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές.
Σε αυτή την κατεύθυνση και προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, η υπηρεσία θα γίνει διαθέσιμη και στο κέντρο της Αθήνας, μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Η Clementine Joly, Διευθύντρια Marketing Ευρώπης δήλωσε τα ακόλουθα: «σχεδιάσαμε τη στρατηγική επέκτασής μας έπειτα από εκτενή έρευνα που πραγματοποιήσαμε, σε συνεργασία με την PWC.
Η Αθήνα βάσει διαφόρων κριτηρίων αναδείχθηκε ως ευκαιρία, οπότε αποφασίσαμε να κάνουμε το πρώτο βήμα, ξεκινώντας από τη δημοφιλή περιοχή του Χαλανδρίου, όπου υπάρχουν πολλά καταστήματα εστίασης και εστιατόρια.
Μία από τις κύριες προτεραιότητές μας είναι να αναπτύξουμε ισχυρούς δεσμούς με τα εστιατόρια της πόλης.
Καθώς γνωρίζουμε ότι ήταν μια δύσκολη περίοδος για τους επιχειρηματίες του κλάδου, διασφαλίζουμε ένα συμφέρον σύστημα προμηθειών με απώτερο σκοπό να τους αποφέρουμε μεγαλύτερα κέρδη.
Στόχος μας είναι να παρέχουμε φρεσκομαγειρεμένο φαγητό γρήγορα, οπουδήποτε και οποτεδήποτε.
Στη Rocket, πιστεύουμε στην ανθρωποκεντρική υποστήριξη των συνεργατών μας και έχουμε ως προτεραιότητα την επιτυχία των συνεργαζόμενων καταστημάτων του δικτύου μας».