Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση διεύρυνσης του δικτύου συνεργατών της Courier Center, μια εταιρεία ταχυμεταφορών του ομίλου Μαρινάκη, με σκοπό να εξυπηρετεί πάνω από το 90% της ελληνικής επικράτειας.
Όπως τονίζεται, σε σχετική ανακοίνωση, «σε μια δύσκολη συγκυρία για όλες τις ελληνικές εταιρίες ταχυμεταφορών η Courier Center κατάφερε, μέσα από την ενίσχυση των συνεργατών της, τα δέματά της να φτάνουν πλέον καθημερινά και με συνέπεια σε όλες τις πόλεις, τα χωριά και τα νησιά της Ελλάδας καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο της χώρας».
Παράλληλα, με βάση τη συνεχή online έρευνα που πραγματοποιείται από την πλατφόρμα e-satisfaction, όσοι έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της Courier Center δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι αποδίδοντάς της τη μέση βαθμολογία 9.5/10.
Ενδεικτικά οι παραλήπτες των πακέτων της Courier Center στα νησιά του Ιονίου βαθμολόγησαν τις υπηρεσίες της εταιρείας με 9.9/10, ενώ Ήπειρος, Νότιο Αιγαίο και Ανατολική Μακεδονία & Θράκη αξιολόγησαν με 9.9, 9.7 και 9.8/10, αντίστοιχα.
Στόχος της Courier Center είναι να προσφέρει:
-Αποστολές σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό,
-Πάνω από 200 σημεία παραλαβής,
-Αποστολή ενημερώσεων με SMS και σύστημα web shipping orders,
-Αυθημερόν παραδόσεις,
-Σύστημα αξιολόγησης e-satisfaction,
-24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Ο Παναγιώτης Χύτας, γενικός διευθυντής της εταιρείας, υπογράμμισε: «Γνωρίζουμε πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι για τους πελάτες μας, που δραστηριοποιούνται στη λιανική και το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πετυχαίνουν συνεπείς παραδόσεις.
Γι’ αυτό τον λόγο, παράλληλα με τις επενδύσεις μας για τη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών μας σε όλη τη χώρα, ενισχύουμε την Courier Center συνεχώς με εκπαιδευμένους οδηγούς και τεχνολογικές λύσεις, που διασφαλίζουν την αξιοπιστία μας».