Παραμένει «υπό πίεση» ο εγχώριος κλάδος των ταχυδρομείων και ταχυμεταφορών, ο οποίος τη διετία 2020 και 2021 γνώρισε μια φρενήρη / απότομη ανάπτυξη, λόγω της πανδημίας και της «έκρηξης» του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Από τη σταδιακή έναρξη λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων και έπειτα και ειδικότερα, τη διετία 2022 και 2023, ο εγχώριος κλάδος των ταχυδρομείων και ταχυμεταφορών εμφανίζει μείωση κύκλου εργασιών.
Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες εγχώριες εταιρείες ταχυμεταφορών, με ελάχιστες εξαιρέσεις, δημοσίευσαν πτώση εσόδων το 2022.
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΣΤΑΤ., ο κύκλος εργασιών στις «ταχυδρομικές και ταχυμεταφορικές δραστηριότητες» γνώρισε, το πρώτο τρίμηνο του έτους, μείωση 0,1%, το δεύτερο τρίμηνο του έτους μείωση 8,9% και το τρίτο τρίμηνο του έτους μείωση 8,3% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.
Αντίστοιχα, το 2022 και σε σχέση με το 2021, η τριμηνιαία πτώση ήταν η ακόλουθη: -9,5% το πρώτο τρίμηνο, -4,2% το δεύτερο τρίμηνο και -14,5% το τρίτο τρίμηνο του έτους.
Φώτης Φωτεινός
Αφού επί σειρά ετών άφησαν οι Εκάστοτε Κυβερνήσεις να αναπτυχθούν και να”θεριεψουν” οι ιδιωτικές κούριερ ,αφού οι ίδιοι υποβάθμισαν εσκεμμένα τις υπηρεσίες τους, κλείνοντας καταστήματα και πολλά άλλα που χρειάζονται αρκετές σελίδες για να καταγραφούν, σήμερα τους ήλθε η όρεξη…..,Ας ελπίσουμε σε κάτι καλύτερο,που θα προσφέρει καλές υπηρεσίες στον πολίτη με τιμολόγια προσιτά και όχι απλησίαστα όπως εξελίχθηκαν από τις ιδιωτικές εταιρίες.Καλη επιτυχία στα σχέδιά τους.