Συνεχίζει να καταβάλλει προσπάθειες για την κάλυψη της ζήτησης για άμεσες παραδόσεις δεμάτων η NZ Post, καθώς η πανδημία ώθησε τους καταναλωτές στις ηλεκτρονικές αγορές τα τελευταία 2 χρόνια.
«Προσλάβαμε 800 επιπλέον άτομα στο τέλος του περασμένου έτους για να παραδώσουμε πάνω από 50 εκατομμύρια δέματα τους τελευταίους έξι μήνες του έτους. Ήταν τα “μεγαλύτερα” Χριστούγεννα στην ιστορία της NZ Post και δουλέψαμε πολύ σκληρά για να παραδώσουμε έγκαιρα στους Νεοζηλανδούς», είπε ο Chief Operating Officer της NZ Post, Brendon Main.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «Η παραλλαγή Omicron θα σημάνει διαφορετικές προκλήσεις για την NZ Post. Είναι πολύ νωρίς για να πούμε τι μπορεί να σημαίνει μια μεγάλης κλίμακας πανδημία για τις αγορές στα φυσικά καταστήματα, αλλά προετοιμαζόμαστε τόσο για αύξηση της ζήτησης στην παράδοση δεμάτων, όσο και για μείωση των πόρων, καθώς είναι πιθανό ότι ανά πάσα στιγμή όταν κάποιο από το εργατικό δυναμικό μας θα είναι αδιάθετο ή θα μπει σε καραντίνα».
Για τους παραπάνω λόγους, ο ταχυδρομικός οργανισμός προχώρησε σε κινήσεις που θα τον βοηθήσουν να αντιμετωπίσει τη νέα πίεση που θα δεχθεί λόγω Omicron όπως περισσότερες προσλήψεις και αύξηση της ικανότητας παράδοσης κατά περίπου 10%.
Όπως είπε, «γνωρίζουμε πόσο κρίσιμος είναι ο ρόλος που διαδραματίζουμε στη σύνδεση των κατοίκων της χώρας, ειδικά όταν πολλοί από εμάς μπορεί να είμαστε στο σπίτι απομονωμένοι. Επομένως έχουμε σχέδια που θα μετριάσουν τον αντίκτυπο στο εργατικό μας δυναμικό μέσω προσεκτικής διαχείρισης περιπτώσεων και εντοπισμού επαφών».