Ο τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γαλλία ανήλθε στα 112,2 δις ευρώ το 2020. Σε σύγκριση με το 2019, οι πωλήσεις στο διαδίκτυο αυξήθηκαν κατά 8,5%.
Αυτή η αύξηση δεν ήταν ομοιογενής σε όλα τα προϊόντα, καθώς οι πωλήσεις υπηρεσιών επλήγησαν σοβαρά, λόγω της πανδημίας.
Όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, το γαλλικό ηλεκτρονικό εμπόριο χαρακτηρίστηκε από την πανδημία του COVID-19 για το έτος 2020.
Η Fevad, η εθνική ένωση του Ecommerce Europe, παρουσίασε τα βασικά στοιχεία του γαλλικού ηλεκτρονικού εμπορίου για το έτος 2020 σε μια έκθεση.
Σε σύγκριση με τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια, οι πωλήσεις στο διαδίκτυο αυξήθηκαν κατά μέσο όρο 13% ετησίως.
Αυτή η αύξηση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην απότομη αύξηση των πωλήσεων αγαθών (32%), ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις υπηρεσιών μειώθηκαν κατά 10%.
Η απότομη πτώση των πωλήσεων τουρισμού, μεταφορών και αναψυχής αποτελεί το 41% αυτής της μείωσης.
Από το λιανικό εμπόριο αγαθών του 2020, το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτέλεσε το 13,1%.
Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο απέφερε 112,2 δισεκατομμύρια ευρώ, οι πωλήσεις ηλεκτρονικών προϊόντων ανήλθαν σε 60,6 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τη μελέτη, 41,6 εκατομμύρια Γάλλοι αγοράζουν διαδικτυακά, το 81,4% όλων των χρηστών του διαδικτύου στη χώρα.
Τέλος, το μέσο ποσό συναλλαγής έφτασε τα 61 ευρώ, αύξηση 2,6% σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 2019. Αυτή ήταν η πρώτη αύξηση μετά από οκτώ συνεχόμενα χρόνια πτώσης.