Τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα του γ’ τριμήνου του 2020 έδωσε στη δημοσιότητα ο όμιλος Deutsche Post DHL.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Κατά το γ’ τρίμηνο του έτους, ο γερμανικός όμιλος διατήρησε τη θετική δυναμική που είχε ήδη από τα τέλη του β’ τριμήνου, ενώ ειδικά το μήνα Σεπτέμβριο, είδε τον όγκο αποστολών της να διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα.
Τα EBIT του ομίλου αυξήθηκαν σε περίπου 1,37 δισ. ευρώ κατά το εξεταζόμενο τρίμηνο, έναντι 942 εκατ. ευρώ το 2019, σημειώνοντας αύξησης της τάξης του 45%.
Το ποσό αυτό περιλαμβάνει εφάπαξ μπόνους 300 ευρώ που καταβλήθηκε σε κάθε υπάλληλο του ομίλου (περίπου -170 εκατ. ευρώ), καθώς και εφάπαξ πληρωμή στους εργαζομένους της Post & Parcel στο πλαίσιο της πρόσφατης συμφωνίας των συμβάσεων εργασίας (περίπου – 45 εκατ. ευρώ).
«Η εταιρεία μας απέδωσε πολύ καλά στο γ’ τρίμηνο. Χάρη στην εξαιρετική δέσμευση των 550.000 υπαλλήλων μας σε όλο τον κόσμο, μπορέσαμε να επωφεληθούμε σημαντικά από τη δυναμική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce)», σχολίασε ο Frank Appel, CEO του γερμανικού κολοσσού.
Όπως είπε, «είμαστε πλέον πλήρως επικεντρωμένοι στην προετοιμασία για μια εξαιρετικά ισχυρή χριστουγεννιάτικη περίοδο. Για αυτό, η ασφάλεια των υπαλλήλων μας και η ποιότητα των υπηρεσιών για τους πελάτες μας παραμένουν οι κορυφαίες προτεραιότητές μας».
Οι επιδόσεις ανά τμήμα
Αυξημένα στα 320 εκατ. ευρώ ήταν τα λειτουργικά κέρδη της Post & Parcel Germany στο γ’ τρίμηνο έναντι 304 εκατ. ευρώ το 2019, και παρά τις επιπτώσεις των εφάπαξ πληρωμών που ανήλθαν σε -95 εκατ. ευρώ.
Στο τμήμα του Express αυξήθηκαν τα EBIT σε περίπου 750 εκατ. ευρώ (2019: 454 εκατ. ευρώ).
Τα λειτουργικά κέρδη στο τμήμα Global Forwarding, Freight ανήλθαν σε περίπου 155 εκατ. ευρώ, αντί 124 εκατ. ευρώ το 2019.
Ανάκαμψη σημείωσαν τα κέρδη στο τμήμα του Supply Chain, λόγω της αύξησης των δραστηριοτήτων των πελατών του ομίλου, ενώ τα EBIT ανήλθαν σε περίπου 110 εκατ. ευρώ στο γ’ τρίμηνο (2019: 162 εκατ. ευρώ).
Το τμήμα DHL eCommerce Solutions κατέγραψε περαιτέρω επιτάχυνση των EBIT λόγω των ισχυρών όγκων B2C, φτάνοντας περίπου τα 75 εκατ. ευρώ (2019: 6 εκατ. ευρώ).
Σε επίπεδο ομίλου, τα EBIT αναμένονται μεταξύ 4,1 – 4,4 δισ. ευρώ έναντι παλαιότερης πρόβλεψης για 3,5 – 3,8 δισ. ευρώ.
Εν αναμονή μιας πολύ ισχυρής περιόδου αιχμής, λόγω της δυναμικής ανάπτυξης του e-commerce, η εταιρεία τονίζει ότι θα επικεντρωθεί στην εξασφάλιση όλων των απαραίτητων πόρων που απαιτούνται για τη διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.