Στα 789 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα έσοδα της PostNL, στο α’ τρίμηνο του 2020, έναντι 681 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Αντίστοιχα, σε επίπεδο εξαμήνου, η εταιρεία σημείωσε έσοδα 1,490 δισ. ευρώ, αντί 1,365 δισ. το 2019.
Σύμφωνα με την ολλανδική εταιρεία, κατεγράφη ισχυρή επίδοση στα δέματα, λόγω της αύξησης του όγκου που αποδίδεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce), ενώ περαιτέρω μείωση όγκου σημειώθηκε στο επιστολικό ταχυδρομείο εξαιτίας του Covid-19.
Σε δηλώσεις της διευθύνουσας συμβούλου της PostNL, Herna Verhagen, «κατά τη διάρκεια της κρίσης Covid-19, καταφέραμε να διαδραματίσουμε βασικό ρόλο στην κοινωνία, συνεχίζοντας να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας παρά τις προκλήσεις της πανδημίας.
Ταυτόχρονα, λάβαμε μια σειρά ολοκληρωμένων μέτρων για να διασφαλίσουμε ένα ασφαλές και υγιές περιβάλλον εργασίας για τους ανθρώπους, τους συνεργάτες και τους πελάτες μας.
Εφαρμόζουμε τις οδηγίες social distancing και τους κανονισμούς υγείας και έχουμε εφαρμόσει πρόσθετα μέτρα στις λειτουργίες και τις εγκαταστάσεις μας. Είμαι περήφανη για τους ανθρώπους μας, καθώς αποδείξαμε τη δύναμη του επιχειρηματικού μας μοντέλου σε δύσκολες συνθήκες».
Συνεχίζοντας, πρόσθεσε «ο Covid-19 άλλαξε τη συμπεριφορά των καταναλωτών, οδηγώντας σε επιτάχυνση των online αγορών. Για να καλύψουμε την έντονη αύξηση όγκου στα δέματα, αυξήσαμε τη χωρητικότητα κατά 40%, αποδεικνύοντας την ευελιξία του δικτύου μας και τις δεξιότητες των ειδικών μας στον τομέα της εφοδιαστικής.
Η χωρητικότητά μας θα αυξηθεί περαιτέρω για να φιλοξενήσει μεγαλύτερους όγκους προς το β’ εξάμηνο του έτους.
Οι προγραμματισμένες επενδύσεις, ύψους περίπου 150 εκατ. ευρώ, για την επέκταση της χωρητικότητας βρίσκονται σε καλό δρόμο. Το 2021, αναμένουμε να ξεκινήσουμε τη λειτουργία του καινοτόμου κέντρου διαλογής μας για μικρά δέματα, καθώς και δύο νέες αποθήκες, μία στο Βέλγιο και μία στην Ολλανδία».
Β. Βεγ.