Την πρώτη θέση στον δείκτη «B2C e-commerce 2018», που συνέταξε η Διάσκεψη του ΟΗΕ για το εμπόριο και την ανάπτυξη (UNCTAD), καταλαμβάνει η Ολλανδία, που αναδεικνύεται στην πιο δυναμική και καλά προετοιμασμένη χώρα αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Την δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης καταλαμβάνει η Σιγκαπούρη, την τρίτη η Ελβετία, την τέταρτη η Μεγάλη Βρετανία, την πέμπτη η Νορβηγία, την έκτη η Ισλανδία, την έβδομη η Ιρλανδία, την όγδοη η Σουηδία, την ένατη η Νέα Ζηλανδία και τη δέκατη η Δανία.
Η Ελλάδα καταλαμβάνει την 40η θέση ανάμεσα σε συνολικά 151 χώρες που εξετάζονται για το 2018, με την Ουγγαρία να βρίσκεται στην 39η θέση και την Σερβία στην 41η.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, το 2017, η χώρα μας είχε καταλάβει την 35η της παγκόσμιας κατάταξης.
Σύμφωνα με τη Shamika N. Sirimanne, διευθύντρια του τμήματος τεχνολογίας και logistics του UNCTAD, «η Ολλανδία έχει υψηλές επιδόσεις στους περισσότερους δείκτες, που εξετάζονται και κυρίως σε κρίσιμους δείκτες, όπως αυτός των ασφαλών μεταφορών.
Επίσης, έχει το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό online αγοραστών στον κόσμο, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το 76% του πληθυσμού ηλικίας 15 ετών και άνω».
Να σημειωθεί ότι ο δείκτης «(B2C e-commerce 2018» εξετάζει τις εξής βασικές παραμέτρους: ποσοστό του πληθυσμού που κάνει χρήση του Internet, ποσοστό των κατοίκων με τραπεζικό λογαριασμό, ασφαλείς servers, αξιόπιστες ταχυδρομικές υπηρεσίες.