Το Ινστιτούτο Εφοδιαστικής Αλυσίδας διοργανώνει, στις 26 Ιουνίου, την εσπερίδα με τίτλο: «e–commerce & omni–channel logistics II για βέλτιστο customer experience» (ξενοδοχείο «Holiday Inn» Αττικής Οδού), με την επιστημονική υποστήριξη της Planning.
Στόχος του συνεδρίου είναι να παρουσιάσει τον κομβικό ρόλο και τη συμβολή των logistics προς αυτή την κατεύθυνση. Η εμπειρία μιας ολοκληρωμένης πολυκαναλικής (omni-channel) προσέγγισης εμφανίζεται στο προσκήνιο.
Οι επιχειρήσεις οφείλουν να υιοθετήσουν μεθόδους end-to-end supply chain που θα τις καταστήσουν λειτουργικά επικερδείς, μετατρέποντας τα logistics τους σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η εσπερίδα θα έχει ως αφετηρία την απόφαση για την κατάλληλη επιλογή προϊοντικής γκάμας και τα επίπεδα των αποθεμάτων παρουσιάζοντας μεθόδους όπως ABC analysis, color product mapping, dead stock, e-commerce forecast, planning, procurement.
Εν συνεχεία θα ασχοληθεί με end-to-end λύσεις, δίνοντας benchmarks, συγκρίνοντας στρατηγικές αποφάσεις όπως in-house vs outsourcing για αποθήκευση, εναλλακτικές διαχείρισης παραγγελίας και smart warehousing τεχνολογίες (dark stores, hub automation, fulfillment centre, automated picking, goods-to-man picking, micro-picking, parcel logistics, Click & collect / Pick from store.
Τελευταίος πυλώνας του συνεδρίου θα αποτελέσει το last mile και η αστική διανομή που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για το B2C. Στρατηγικές όπως το Direct to Customer (DTC)/ drop shipping, drones, instant delivery, parcel lockers, preferred location, ship from store, specific delivery time, re-routing, delivery notifications, payment methods θα παρουσιαστούν υπό το πρίσμα των επιχειρήσεων και των ταχυμεταφορέων (courier).
Στην εσπερίδα θα συμμετέχουν καταξιωμένοι ομιλητές και ειδήμονες των operations, κάθε κρίκου της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και CEO’s και διευθυντές e-shops για να παρουσιάσουν cases, να μοιραστούν τάσεις, να προτείνουν λύσεις και βέλτιστες πρακτικές για τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Η εσπερίδα απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη e-shops και επιχειρήσεων με omni-channel πωλήσεις, COOs και logistics managers επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, COOs εμπορικούς διευθυντές και άλλα διευθυντικά στελέχη εταιρειών 3PL με εξειδικευμένες λύσεις e-commerce logistics, στελέχη επιχειρήσεων ταχυμεταφορών Courier, στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μεταφορών και διανομής, προμηθευτές συστημάτων πληροφορικής και τεχνολογιών αποθηκών, προμηθευτές λογισμικού διαχείρισης λειτουργιών αποθήκης και αποθεμάτων κ.ά.
Το “e-commerce & omni-channel logistics II για βέλτιστο customer experience” διεξάγεται με την επιστημονική υποστήριξη της Planning και τελεί υπό την αιγίδα των EEL και GRECA.
Μεταξύ των χορηγών επικοινωνίας είναι και το metaforespress.gr